2009. március 3., kedd

fogdbeapofádat ... uhm o_O

nemértem.nemértem.nemértem.nemértem.
mindenki ellát tanácsokkal
mindenki szerint hülye vagyok
vagy erős
vagy nem
akkor gyenge --- gyenge mint a beteg állatok
hát csak kikészülve...pattanásig zeng a húr. mikorpattan?
boldog szeretnék lenni..mostmárigazánboldog
és csak a lágy zümmögések---suttogó zajok...

...
ma éjjel az emlékeddel alszom vagy virrasztok
hisz megtörtént már párszor
makacs fájdalommal kívánom a hajnalt
ez van ha antisocial az ember fia...ne várd hogy hasra essen tőled
jó lenne ha én se lennék érzelemember...
olyan fájdalmaim vannak, mintha nem lenne nekem elég...ennyire azért nem vagyok mazoista. csak akkor jó ha magamnak okozom...de ebből nem kérek, eléég
...
ami voltam végleg elgurulhatott... vagy mi.
choose life..pff hát igen
lohol...és nem tudja mit üldöz...és soha nem éri utol...soha sehol.
...
figyelj rám
szeretnék meghalni
hogy figyelj rám
hogy te simítsd ki
az arcomat...
---
mégis
többet már nem adhatok
vagy igen
de ahhoz meg te kellesz...
hmm...dúdolnom kell, hogy magam is halljam
én szemedbe szerettem s szemed még nem szeretett...
nélküledboldogvoltamegyedülveledmagányosvagyok(?????????)jajjnemnemnemnemnem...nem
...
ezek meg csak szavak
...
bárcsakmindegyvolna
...
egymásra várjunk te alva én ébren
lehet hogy örülsz hogy nem érlek el
...
hmmm ez igaz...: veled vagyok éles, veled goromba, neked vagyok fáradt: borulj a karomba...
...
mosoly az arcon: ez mindig megnyugtat...mindig megnyugtat az összevisszaság, az értelmetlen mondatok
az űr mi belőlem fakad, saját fekete lyukam ami mindent elnyel idő előtt.
megnyugtat a szavak özöne, mit rajtam kívül más nem ért...
írj hát...nem íródhat egyéb úgysem, mint ez a napló...a hiábavaló szóözön. (:
élni halni fájni megtanultam azt hiszem
...
régi, soha-el-nem-küldött levelet találtam a minap itthon. a kimondatlan szavak gyűjteménye. még mindig aktuális, de nem csak kimondnai vagyok képtelen, hanem átadni is a címzettnek...talán majd halálom után a kezébe kerül és jót mosolyog, hogy ha előbb átnyújtom talán mindent megoldottunk volna. talán. ez legyen az utókor titka.
...
nyugtalan nyugalom
égj velem vagy ég veled
csak szeretni akarok...még mindig csak ennyire vágyok. hogy szeressenek...és szeretnek....szeret.
a zsebbe gyűrt lejárt mozijegyet meg kisimítja majd az emlékezet
magam voltam mindig és nem magamra maradtam
lobogj-vágyj-ismerj meg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése