2011. október 1., szombat

miértisne?

megint kimentünk a vekerire Zsuékkal, de nem tudtunk sárkányt röptetni, mert semmi szél nem fújt. itt beigazolódott, hogy ugye sose vívtam a széllel háborút. hát nem, pláne, ha alkalmam sincs rá... csináltam pár fotót, mindjárt töltök is fel. vekeri után felugrottunk Sanyiékhoz, de jöttünk is haza. hívott Balázs, hogy menjek fel a Jazzbe. miért is ne? mentem hát, de kár volt, mert akkora tömeg volt, és füst, és meleg, hogy majd megpusztultam. utolsó busszal jöttem is haza, szal kábé egy órát voltam. DE kellett már ez a nap, mármint éjszaka... nem aludt itt Balázs, és én hajnal 5-ig csak sorozatokat néztem. és annyira jólesett a kis lelkemnek, hogy hihetetlen. mindent bepótoltam, amire a héten nem volt időm/erőm.

 
 

és ezzel a muzsikával köszöntelek kibaszott október:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése