2013. március 3., vasárnap

rottyon akkor és most.



a szombat, a szombat. kedveseim, ha hiszitek ha nem, utoljára talán 2008 derekán voltam ennyire rottyon,
amikor egy szánalmas nyári napon felkeltem és elmentem Campus fesztiválra. az aznapi sokkoló hírek hallatán kedvem lett volna felkötni magam egy fára, hogy mégis miért vagyok én ilyen szerencsétlen a szerelemben? igen.. igen... a mocskos szemét szerelem. csak a konkrét következményekről szeretnék írni, nem részletezném a drámai dolgokat, mert mára már csak olyan, mintha egy unalmas tinidráma piszkos fordulata lenne, hogy engem akkor sokadjára ültettek fel, sokadjára világosítottak fel tudatlanul, ártatlanul, örömtől és boldogságtól túlcsordulva, hogy milyen jót keféltek az én szerelmemmel előző este koncert után a sátorban. persze mit sem tudva arról, hogy a dugópartner az én szerelmem volt...

állni és végignézni, ahogy az én szerelmem mást csókol, mert 'muszáj megtenni' mert 'nincs más lehetőség' mert ez 'megvigasztal'. hülye voltam, hogy akkor nem futottam ki a világból véglegesen.
szóval akkor azon a szép napsütéses nyári rohasztó 40 fokos meleg napon, miután meghallgattam valami fos zenekart, megkerestem a legközelebbi piás standot és kikértem 5 feles vodkát. mit nekem 5 feles vodka, megittam szépen egymás után mindet. csuklottam egyet, nyeltem nagyokat, csorgattam a nyálam a tornacipőmre, de baszki há nem érzek semmit. mi az h nem érzek semmit, adjá még vodkát..
hát azé nem kell 5... legyen 3! szép komótosan lehúztam a másik 3 feles vodkát is és elandalogtam.
aki volt 2008-ban Campuson, az tudja, hogy akkor még a csudálatos Vekeri tavon volt megtartva. ugyebár ottan van csudaszíp játszótér is, vagyis annak a romjai, pár játszó elemmel. nos én felmásztam a legmagasabb mászóka tetejére és ott vártam az agyhalált, a megváltást, valami tikkes csávót aki áthajóz velem a túlvilágra. ehelyett ki jött? 'rákmájszelf' Gergő és a hal haverja, mert az emtívínek forgattak fesztiválos műsort. jöttek a hülye kérdéseikkel, hogy én szerelmes vagyok e serj tankien-be? hát a kurvaanyátokbavagyokszerelmes, csak azért van rajtam SOAD póló, mert talán szeretem a SOAD-t. milyen a fesztivál? hát jó lenne ha nem lennétek itt, a jóbüdöskurvaanyátokba takarodjatok el, a hegyalja ezerszer de ezerszer jobb volt! Dettike kultúráltan megnyilvánult, nem is csodálkozom miért nem adták le a tévében....
otthagytak én meg csak ültem, csak ültem, egyre jobban zsibbadt az agyam, egyre közelebb éreztem a megváltó halált, már esküszöm éreztem, hogy kiszállok a testemből, csúszok át a kibaszott másvilágba, de nem... csak a mászókáról csúsztam szép lassan lefele, de tenni nem tudtam ellene semmit, lezuhantam, le a homokba. totálisan pofával bele a homokba, és ott feküdtem, mint egy kiterült béka. valaki odajött felsegíteni, elvitt a fürdőhelyiségbe, ami le volt csempézve, hogy megmossam az arcom, hogy kimossam a pofám, de mivel tiszta víz volt a csempe, dobtam egy hátast és bebasztam a fejem, ha nem lett volna elég a 4 deci vodka, akkor tessék itt egy kis agyrázkódás ajándékba. valahogy felkeltem és elmentem hányni. igen. de a mai napig meg vagyok róla győződve, hogy nem a vodka miatt hánytam... az agyrázkódás! kimostam a pofám. a fiú mellettem volt órákig. vízzel itatott. legyezett. vigyázott rám. azt se tudom ki volt az. a nevét se tudom. igazából az arcára se emlékszek, csak annyira, hogy jól nézett ki. órákig mellettem volt, elaludtam a karjaiban, aztán hozta rám a vizes törölközőjét, meg itatott hideg ásványvízzel.... beesteledett, kezdődtek a koncertek és bocsánatot kért, hogy otthagy, és elment... igazából sosem tudtam megköszönni neki, mert azóta sem tudom, hogy ki volt az.
Esély nincs rá, de ha ezt most olvasod, jelentkezz a kiadónál. örök hála. < 3
aznap este kijózanodva, egyedül, kedvtelenül jártam a koncerteket....
DE EZ A SZOMBAT. EZ A KIBASZOTT SZOMBAAAT. el se hiszitek.
szintén 4 deci vodka + egy kis "boldogság hormon"
Agyarnak szóltam, hogy kellene, el is biciklizett, addig mi a háenóban ittunk. nagyon jó kedvem volt. Csabika is bejött szoboszlóról, pedig amúgy nem volt hangulata meg álmos is volt, de aztán csak rávettem. ott volt még Viktor, meg a másik Csabika. meg persze Agyar. ittunk, boldogultunk, ittunk, boldogultunk másodjára is, aztán nekem képszakadááás. kibaszottul durva képszakadás. csak ott éppen nem olyan kedves józan fiúk voltak, mint 2008-ban campuson, hanem ütnivaló idióták és nem nagyon akart megvédeni senki. egyszer tudjam meg kik voltak ott akkor, szanaszét verem mindnek a fejét.
pár óra sztónkodás után valahogy összeszedtem magam, nem találtam senkit, hívtam egy taxit és hazajöttem. áhh  a lényeg, hogy nagyon rotty volt.
lehet nem kellene többet ennyire.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése