2010. január 2., szombat

ajándék.

Elfelejtettem mondani, hogy Balázs és én megbeszéltük, hogy olyan különleges ajándékot adunk egymásnak, amiből véletlen sincs mégegy ugyanolyan és nem jön veled szemben az utcán tucatjával.... : ) mi készítettük el, és szerintem sokkal többet ér, mint egy boltban vásárolt valami : D

én csináltam:

 
Ez pedig só-liszt-gyurmából készített miniatűr benton és a dani squier jazz bass gitárja erősítőkkel és kábelekkel : ) Balázs hughes and kettner attax 80-asa és dani ashdown-ja. : )
nagyon tetszett neki.

(a premiert is meg akartam csinálni, de szétrepedtek a tamok...stb. :/ )



Balázs csinálta:
 





Hát ez valami tündéri. ^^ Képzeljétek el az én kis Balázsomat, ahogy varrja nekem ezt a sziszát. Vattával tömte ki, és és egyszerűen édes! IMÁDOM!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése