2010. január 1., péntek

hepinyújér.

nem írtam szinte egész szünetben. de nem gáz.
a karácsony jó volt.

dec 24.: itthon szentestéztünk (Anyuci, én és még lejött Jancsi is)
dec. 25.: Zsuzsiéknál volt a party (ott volt Sanyi, Andi, Saca, Anyuci és én)
dec. 26.: Tótinál ünnepeltünk (Dani, Balázska és én)

pénteken Balu az arizónában volt a srácokkal és utolsó busszal lejött ide hozzánk. mire mi hazajöttünk zsuzsiéktól kb. 23:30-kor már meg volt fürcsizve és még tévéztünk picit, aztán alvadtunk. másnaptól kezdve hálistennek mindennap együtt voltunk és összeköltöztünk a szünet örömére. nagyon rossz lesz ha elkezdődik a suli... :/

a szilveszter nem úgy sikerült ahogy terveztem. Rebnél volt házibuli, előtte ellátogattunk Barbihoz is. Sajnos nagyon rosszul éreztem magamat, fél 11 körül rámtört egy migrénes fejfájás ami percről percre rosszabb lett. haza akartam menni, erre Balázs nagyon elszomorodott és szar kedve lett, mivel velem akart lenni. nekem már minden bajom volt, nem akartam semmi mást, csak otthon lenni és aludni. azt mondta Balázs, hogy hazajön velem, szólt apukájának, hogy vigyen minket haza. mondtam, hogy maradjon bulizni, de ő velem szeretett volna lenni. (olyan aranyos volt... <3 a többiek nemigen tették volna meg ezt a barátnőjükért) Tehát hazajött velem.
A többiek (tisztelet a kivételnek) rögtön elkezdték fikázni, hogy mekkora papucs stb. nagyon rosszul esett. Mikor jöttünk elfele dani is kiáltott egyet h "na szevasz papucs" legszívesebben kinyírtam volna. el is sírtam magam, és Balázs átölelt és vigasztalt hogy ne foglalkozzak már velük. de akkoris nagyon rossz volt, mert én egyaz nem akartam hogy hazajöjjön velem, a másik meg az, hogy nem direkt lettem szilveszterkor beteg.
kapja be minden fasz, aki ezért bántja Balázst!!!
agyarból meg külön elegem van. kurvára nem vicces a sok hülye beszólása amit Balázsnak intéz! paraszt.

na boldog új évet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése