2010. január 22., péntek

kristófiván.

Jajjj :D ma reggel megyek végig a gyermekágy folyosóján, és kijön a 114-esből valaki. megkérdeztem, hogy segíthetek esetleg valamiben??? erre ő: azt hiszem mi szomszédok vagyunk! :D
hát igen aztán le is esett, a kedvenc szembeszomszéd Zsuzsi volt, tegnap éjszaka megszületett a babája, Kristóf. nagyon nagyon szép baba :D gratuláltam is neki. egyébként hétfőre volt kiírva, de reménykedtem, hogy még a héten találkozunk ;)

...még más ismerős arcot is láttam, ami elég cinkes. azért 17 évesen gyereket szülni ultragáz. és "elvileg" tervezett gyerek volt... EPIC FAIL.

ma nem volt olyan nagy sürgés forgás, bár déltől már egyedül voltam. volt egy két varrat szedés, meg pár anti-D ja meg egy szülés :D
élvezem a dolgokat. tök jó hogy mindent tőlem kérdeznek meg :D és imádom a fehér köpenyemet. fehér köpeny forevör <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése