2011. január 11., kedd

harmincegy. ^^

csörög a telefonom, felveszem: (Balázsom hív..)
D: Igen?
B: Csókolom! én egy harmincegy hónapos macskát keresek! beszélhetnék vele?
D: Igen, éppenséggel pont én vagyok az. : )
B: jajj de örülök neki, itt a nyúl beszél.
D: aki szintén harmincegy hónapos. : ) szeretlek. ^^

Hát igen. január 11. minden hónapban a tizenegyedikéket szeretem a legjobban. mivel én és a nyulambulam egy tizenegyedikei napon csókoltuk meg egymást legelőször, és attól a naptól fogva vagyunk halálosan szerelmesek egymásba. ^^ erről minden hónap 11-én megemlékezünk, és most jelenleg a 31. hónapnál járunk, ami kereken 1 hónappal több mint kettő és fél év. :D ... ennyi elég ahhoz, hogy boldog legyen a napom. : ) nagyon szeretem. <3
---
egyébként elég sucks volt a mai nap... gyakorlat para aztán be a suliba a hollandiai megbeszélésre, ami egy nagy nulla volt. semmit sem tudtunk meg. semmi újat.
de a mai nap a szerelemről szól. ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése