2011. január 1., szombat

kétezertizenegy.

...kialudtuk magunkat, én 2 körül hazakeveredtem és... pihengettem. megbeszéltük Balázzsal, hogy délután/este lemegyünk a próbaterembe, felveszünk egy számot stb.
hozzánk jöttek Sanyiék is meg Zsuzsiék is, így csak este 8 után tudtam lemenni, de sebaj. ebben az egész estében az a legnagyobb poén, hogy január elseje, az új év első napja, és mi leklssük a legutolsó buszt ami haza talicskázott volna minket. érdekünkben szólva, a busz 10 perccel hamarabb elment...  mi meg nem siettünk eléggé. iszonyatos hideg, fáradtság. Balázs a ptben akart aludni és otthon... elindultunk haza gyalog... és kitaláltam, hogy stoppoljunk. hát oké, nagy nehezen belement Balázs is, de sajnos a láthatáron lévő autók száma nulla volt plusz mínusz ezer kilométeres körzetben. minden kihalt. gyaloglunk vagy 10 perce, mikor észreveszem, hogy jön egy autó... Balázs kiáll, én mögötte... és várunk... idézve Balázst: "Na kicsim, ezek vagy késes cigányok ladával, vagy rendőrök..." : ) lassít az autó és megáll mellettünk egy rendőrautó. letekeri az ablakot... Balázs meg se tud szólalni én meg odamentem és elkezdtem hebegni habogni..: " ööö..khm.. elnézést... lehet hülyén hangzik..de..khm..el tudnának vinni egy darabon?.." *hatásszünet* elkezdtek kérdezősködni, hogy kik vagyunk honnan jövünk merre tartunk mit csináltunk stb. mi meg elmondtuk h elment az uccsó busz és hideg van gondoltuk stoppolunk... ehh :D és hazahoztak minket, nagyon rendesek voltak.... komolyan. még beszélgettünk is velük egy jót. nagy élmény volt mindkettőnknek. :P mikor kiszálltunk Balázzsal a kocsiból, és azok meg elhajtottak... elkezdtünk szakadni a röhögéstől és ott fetrengtünk vagy 5 percig. :D
jó kis nap volt amúgy... : )

és kétezertizenegy van. (2011) 
és január.

..the hardest part of ending is starting again..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése