2010. december 31., péntek

sötétvanakkoramikorvégevan.

december 31, az év utolsó napja. 
nekem most sem sikerült ez a nap valami jól, de a lényeg, hogy Balázs velem volt. :)
...
lássuk csak... lementem Balázsékhoz, onnan kocsival barbiékhoz. mire odaértünk már mindenki részeg volt. ivás, ivás, dráma... :D 23:00-kor elindultunk a havannába. vártuk a taxikat. tébolyda, hullarészeg mindenki, egyedül Balázs és én voltunk józanok. valahogy elkeveredtünk a havannához, és mindenki felszívódott. ránéztünk az órára, 23:55 volt elrohantunk gyorsan a főtérren, kukáslaci meg tanksapka hát nagyon jaú volt... 00:00 ... Balázs és én egymás karjaiban, csókoljuk egymást miközben körülöttünk dudaszó, tüzijáték, pezsgősüvegdurranás és búékolás. minket nem érdekelt semmi és senki, csak szorítottuk egymást... jólesett. nagyon is.... oké. felhívtam anyut, búékoltunk egyet, aztán visszementünk a havannába. senkit sem találtunk, tömeg volt, szar volt a buli, így Balázzsal fogtuk magunkat és átmentünk a koronába, ahol meglepetésünkre, alig voltak. felültünk és iszogattunk, beszélgettünk. elvoltunk kettesben, :). aztán 3 körül átmentünk a borozóba ahol az anyukájáék voltak, beszélgettünk és mentünk haza hozzájuk. ott aludtam, aztán.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése