2010. december 24., péntek

ChristmasEve.

Balázs hazament 1-re, mert ők mindig mennek a mamájához ebédre. Mi anyuval nem csináltunk különösebben semmit, mert a fa már kész volt. :D főzni nem főztünk, mézest már sütöttünk, és vártuk Zsuzsikáékat. Anyu ideadta az ajándékomat. ^^ kaptam egy szép nyakláncot, szépséges meleg zoknikat éééééés egy 120 SZÍNŰ SZEMFESTÉK PALETTÁT!!! :D:D:D:D nem hittem a szemeimnek. a 88 színű után már nem hittem, hogy valami jobban fog tetszeni. :D meg ugye a telefonkám is karácsonyi ajándék, de mivel 10 telómból egy se jó, azt megkaptam még novemberben. : ) tök aranyos volt. Aztán jött Jancsi és kivitt minket, Zsuzsika nagyon sokat készült... főzött húslevest, meg csinált egy rakás töltött káposztát. volt sok süti meg finomság. kaja előtt ajándékbontogatás volt. Tőlünk kaptak kétszemélyre egy nagyonszép luminarc tányér készletet, fekete és kurvajólnézki. anyu kapott egy telefontokot, egy dior parfümöt, egy órát, nyakláncot, fülbevalót. Én kaptam egy kis smink palettát, telefontokot, nyakláncot, media marktos ajándékkártyát. ÉS Balázskának is volt ott ajándék, de az övét nem bonthattam ki, majd csak másnap tudtam meg.. :D  kaja után megnéztünk egy filmet, aztán már mindenki fáradt volt. Zsuzsika hazahozott minket. aludtunk egy nagyot...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése