2010. december 4., szombat

lélekrajt.

az élet rutinpálya.

hejj próbáltuk kialudni magunkat, bár engem Balázs keltett fel, nem direkt. reggel kimegy wécére és hangosan nyílik az ajtóm és Balázs meg hangosan tüsszög. :) volt ébredezős tévénézés, meg simi és pihengettünk még egy ideig. anyu elment a városba zsuzsikáékkal, és csak késő délután jöttek haza. Sokat kint voltunk a kertbe, Bé árkot ásott én meg sepregettem, koszorú alapot fontam, megetettük a kutyákat, játszottunk velük, stb. B. hazament 5 körül, én meg fel akartam menni fotózni a városba, és fel is mentem :) 7-re. találkoztam Balázzsal, és mikor megállapítottuk, hogy kibaszott hideg van, nem fotóztam semmit, beültünk a koronába forralt borozni - kapucsínózni. :) nem maradtunk sokáig, mert egy csávó aki mindenképp x-faktort akart nézni, ott okoskodott mellettünk.. mivel a tévé a mi fejünk felett volt.. idegesített csöppet. beszélgetni se tudtunk. szóval 9-re már itthon is voltunk, és találtunk az ágyunkon mikulás csomagot. :D anyu mikulása hozott nekünk csomit. beültünk anyuhoz tévézni, közbe mogyit eszegettünk. Balázsnak egy doboz heinekent is hozott a miku. :D (én is csináltam nekik csomagot, de én már hamarabb odaadtam. az én mikum Balázs csomagjába egy doboz cigit rakott :P) hajjhajj. aztán eltelt az idő fürdés, ágybabújás. tévézés, sokáig beszélgetés, pihengetés, stb és alvás.

szerelmesvagyoknagyonszerelmesvagyok
tebelédtebelédszerelmesvagyokén. XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése