2010. december 5., vasárnap

elpöcköltem.

mit is mondhatnék így vasárnap este? már megint vasárnap van, tudod. ilyenkor nem jó a kedv.. semmi ok nincs rá. először is a délelőtti jó kedv elveszett, amikor elment az okozója. másodszor is holnap megint elkezdődik egy fárasztó hét tele vizsgákkal. harmadszor, nálunk már járt a mikulás, szóval nincs valami nagy izgalom a légkörben. vasárnap van... 
úgy érzem nem fogok jövőhéten még szombaton is suliba menni... így is rövid a hétvége, hát még úgy...

jó hír: MEGJELENT a legújabb 30Y album, a VÁROSEMBER. és nagyon nagyon tetszik. ^^
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

mostanában nagyon durván jelentkeznek rajtam a Balázs hiányából fakadó elvonási tünetek. eszméletlen rosszul tudom magam érezni, ha nincs velem, és mindent megtennék, hogy visszatekerjem az időt péntekre, hogy mégegy hétvégét vele legyek. húú nemsokára szünet és hú és megyünk bowlingozni, meg sétálni és forraltborozni és hú de jó lesz. kitaláltam, hogy csináljunk együtt egy hobbizenekart :D és rábólintott. :D alig várom, hogy belekezdjünk. aligaligalig. ^^ (jujj és szombaton, 11-én kettő és fél évesek leszünk. ^^ hihi 30 hónap.) szereteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem <3 n_n.

,,- igen? és hova raktad???
- ehi.. elpöcköltem."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése