2010. december 1., szerda

borderline.

és nézd meg, december van, és egy kis hóeséssel köszöntött minket. :) mennyire jó volt kikönyökölni az ablakon és 3 emelet magasból nézni hogyan lesz fehér a talaj. sajnos nem tartott sokáig, hiszen az eső mindent elrontott. 
de mégsem, mert mikor hazajöttem, megálltam a rózsabokor alatt, és annyira szép volt... a rózsa ágak lefelé lógtak, és rá volt fagyva az eső... ahogy ráesett, cseppekben meg is maradt rajta. nagyon szép volt...
nemsokára itt a mikulás, Balázsom 18. születésnapja és a karácsony... :) nagyon várom, hogy örömet okozhassak Neki <3 de számomra mégis a 11-e lesz a legfontosabb decemberben. :) hát mégis kétésfélévesek leszünk ^^ ...
elő akartam szedni néhány régi zenét, mert kegyetlenül hiányoznak... a drágalátos asztali számítógépem (ami bekapcsolva se volt hónapok óta, és a legutóbbinál is úgy kattogott mintha egy ákával soroznának...) bedöglött és egy leterelő hibaüzenettel kikapcsolt. köszi. marad a jutúb, ami nálam ugye kurva lassú... de nem baj, enyhít egy csöppet. 
Sajnos ma nem találkoztunk Balázzsal, és holnap sem fogunk.. :( én 3-ig vagyok suliba, aztán megyek fel Sanyikát tanítom angolból. legalább másfél órát, tehát szerintem este 7 körül érek haza. Balázs meg úgyis stúdióban lesz, felénekli a számot végre. amit fognak adni a friss rádióban :D jó mi? na mindegy... olyan rossz nélküle. :(
a suli egyre furább és idiótább... jövőhéten végig vizsgázunk. és minden teljesen szervezetlen.. már nem is tudok mondani semmit..
jah és a gyakorlatom... így fog kinézni:
december 13 - 22-ig: bölcsőde, varga utca
január 3 - 7-ig: DEOEC Gyermekklinika
január 10 - 14-ig: Szent Erzsébet Hospice
január 17 - 21-ig: DEOEC I. Belklinika.
hurrá...
most beszélgettem Balázzsal msnen, zenekar neveket kerestünk... ami úgy igazán odabaszna. :) mostmár kezdek fáradni és szerintem aludni kellene, mert holnap reggel még egy hajmosás is vár rám. amúgy örülnék, ha tiszta víz lenne az udvar, akkor nem mennék suliba.. :P


és zene szól a fejben...

...és dübörög a szív.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése