2010. december 18., szombat

celebrating.

ma ünnepeltük meg Balázs születésnapját a családdal. : )
sok sok érdekes dolog történt. Először is... tudni kell, hogy Balázs és én úgy utáljuk már a fenderes hevederjét, azóta meg pláne mióta kicsúszott a les paul belőle... az egy dolog, hogy a fenderes heveder kurvára nem is illik egy les paul-hoz, de még kárt is tesz benne... hihetetlen, hogy a bentonnal sosem történt ilyen. én meg egyébként se kedveltem azt a hevedert.
másodszor... régóta nézegettem Balázsnak egy Gibson hevedert ééés mikor megvette a les pault, rögtön tudtam, hogy megtaláltam neki a születésnapi ajándékát. Hát kibaszott sok utánajárás volt mire megtaláltam a megfelelőt. Debrecenben egyáltalán nem volt sehol. Ebayről sem tudtam volna rendelni normálisat. A végén külföldről rendeltem egyet, ami Győrbe érkezett meg egy hangszerdiszkontba, és onnan még elpostázták hozzám. Úgy féltem, hogy nem lesz meg. Tehát tőlem ezt kapta a 18. születésnapjára (csak annyit fűznék még hozzá, hogy milliókkal jobb, mint a fender, de ezresekkel is drágább...és nagyon jó minőség.) DE itt jön a baki. :D Árpitól is egy hevedert kapott. egy semmi extra hevedert, de biztonságit. Balázs a kettőből akar egyet csinálni. Gibson heveder, biztonsági izével. :D Kapott még lóvét, hogy teljesen letörlessze a les pault Tótinak. 
ÉÉÉÉSSS az est fénypontja számomra az volt, amikor letegeződtem Balázs anyukájával. :D Azt mondta épp itt volt már az ideje, hisz ő sem öreg még, én meg már régóta benne vagyok a családban, és még benne is leszek ha minden jól megy. hmm nagyon jól esett, és igazán kedves gesztus. nagyon nagyon pozitív. Azt is mondta, hogy majd apukával is letegeződök karácsonykor. :D ejha. :D mik lesznek itt. úgy tűnik szeretnek. ^^
Estére én hazajöttem, mert nemtudom... anyu miatt is, meg más egyéb miatt. Balázs nem jött velem, Tótiékkal ment. de nem baj, nem esett szarul. inkább az, hogy egész vasárnap le se tojta a fejem. : ) de azért estére találkoztunk, a próbateremben, beszélgettünk, meg zenélgettünk. 

 JAH és kész a demó, és meg vannak a képek a múltheti koncertről. itt van pár:








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése