2010. december 23., csütörtök

LifeOnEarth.

Ma megvettük a fenyőfát Balázs apukájával, délután pedig elmentünk Balázzsal anyunak utolsó pillanatban ajándékot venni. Megkértem, hogy ma este még állítsuk fel a fát és díszítsük fel, aztán rakjuk alá az ajándékokat, mert ugye 24-én nem leszünk együtt. Hát anyu nagyon meglepődött. : ) de én is, mert nekem is volt alatta ajándék, meg Balázsnak is. :D Anyu kapott tőlünk egy szép garbót meg egy pénztárcát. Balázs kapott tőlem egy 2011-es határidőnaplót (amibe túlzotta optimistán előre beírtam az össze hónapfordulónkat XD ) és rendeltem neki Ámerikából 10db dunlop gator 2.0 kőporos pengetőt. :D nem mintha itthon nem lehetne kapni, de Amerika, akkoris Amerika. :D:D:D (Pennsylvania-ból jött, azonbelül Muncy, Beacon Light Road. ^^) ééés én pedig az egyik kedvenc könyvsorozatom 6. részét kaptam meg Balázskámtól, aminek iszonyatosan örültem. (-> L.K.H. - Gyilkos tánc.)
tök jó volt előkarácsonyozni....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése