2011. február 6., vasárnap

ordinary life.

// 'cause it's nothing more than ordinary life. // 
(so I'll show you my sins, show me all your scars.)

........
röviden.. anyu jól van a helyzethez képest. hétvégén netezgetett is.. : ) én pénteken elmentem sznoboszlóra Balázsék koncertjére, végülis dani vitt kocsival mert lett hely. nem kellett vonatoznom.. szerintem nagyon jó koncertet nyomtak, nekem nagyon tetszett. bár az énekben volt egy két hamis hang, megbocsátható mivel monitor az nulla volt. hazajöttünk olyan 1 körül és aludtunk... nagyon ki voltam fáradva.
szoombaton.. meg lettünk hívva ebédre Balázs mamájához. fél 3 körül értünk oda, és elbeszélgettünk, ettünk, majd 5-re jöttünk haza. fejfájás. rossz kedv. Balázzsal kitaláltuk, hogy menjünk el bowlingzoni a csilibe, de szabad pálya csak éjféltől 1-ig volt. kilőve. este hívott minket Dani, hogy megyünk e ariNózába. jahja. felmentünk, úgy volt, hogy uccsó busz, de Barbi mondta, hogy hazavisz minket ótóval. tát nem tudom mi történt, de valami okból kifolyólag elkezdtem inni. Balázs sorra vette nekem a feles vodkákat naranccsal... és az ötödik után kész lettem. azt hiszem több mint másfél  éve nem ittam és nem voltam részeg. atyaég.. jó érzés volt, de ami utána jött... nem kell, nekem erre nincs szükségem. ma egésznap a tegnap este miatt volt szar a gyomrom, teljesen dehidratálódtam stb. és megint nem fogok inni minimum 2 évig. inkább akkor zöld. tát ez volt. :D:D:D fura volt. és... jólesett, hogy Balázs ennyire nagyon vigyázott rám.. és itthon is mindent megcsinált és mellettem volt és takargatott, simogatott, ha kellett vizet hozott és addig nem is aludt el, amíg én el nem aludtam... jól esett nagyon.
nincs rá okom, de mégis annyi gondom van. nyomaszt az élet. a suli, holott örülnöm kellene a helyzetnek, az hogy 2 hét és megyek Hollandiába... mi lesz anyuval egyedül? hogy bírom majd Balázs nélkül? anyuval ki fog foglalkozni?.... az is nyomaszt, hogy Balázs is stresszel a suli miatt, az érettségi miatt és a továbbtanulás miatt is. szeretném, ha sikerülne amit eltervez. aggódok magam miatt... a testem már rég átvette a hatalmat az agyam fölött, ideje lenne rendbe szedni. muszáj leszek beiktatni valami rendszeres testmozgást... állandóan fáj a fejem, lassan már élni sem tudok, hisz egy héten ötször szarul vagyok. azt már hozzá sem teszem hogy éjszaka nem tudok aludni reggel nem birok felkelni. délután majd elalszok este pedig élem az életem. már előre rossz kedvem van, mert nem fogunk elmenni a pénteki kiscsillag koncertre pénz és idő hiányában, mivel nekem összeszokató kiképző hollandiás tábor lesz. nevetséges. ráadásul tizenegyedike, ami köztudottan ünnepnap. nekünk. elegem van az emberekből, a hülyeségeikből, a vágyakból, a veszekedésből, a szarkavarásból és a gonoszkodásból. ellenségesek mindannyian. semmit nem néznek csak magukat. el se tudom mondani.
holnap megint hétfő. a hétvége hamar eltelt, és az élet megy tovább. egy újabb sablonos és monoton hét, amikor suli után vagy fájni fog a fejem vagy teljesen ki leszek merülve és most mégcsak a hétvége reménye sem fog éltetni. hisz nem lehetek itthon, se Balázzsal a koncerten, hanem bent kell szenvednem...
...
Balázs ma msnen írt nekem, és úgy megfogott pár szava, hogy amíg élek emlékezni fogok rá. a szívembe véstem. : ) azt írta, hogy ne küzdjek ellene, mert mi már eggyé váltunk. tervezünk, álmodunk együtt. itt már rég nincsen senki. nincsen "más" csak mi. ő és én. és ez a legtermészetesebb dolog és egyben a legkülönlegesebb az egész világon... és ez belém markolt.. és nem is enged el. : ) és úgy köszönt el tőlem, hogy holnap is mindenképp hívni fog, mint mindig. Látni akar, velem akar lenni és hiányzok neki. akármennyire is tagadom, minden vágyam az, hogy így történjen. ezt ő nagyon jól tudja. akárhányszor mondom azt, hogy nem akarom látni, egy óriásit hazudok de ő csak mosolyog, és bólogat, hogy dehogynem.... és felhív és lejön és én meg mint egy kisgyerek bújok az ölébe és szorítom magamhoz minél szorosabban. és tudom, hogy itt már nincs visszaút, amíg a halál el nem választ...
s z e r e t e m .


(your watery eyes got me simply floating.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése