2011. május 29., vasárnap

elázott frázisok.

gyorsan elrohant ez a hónap is.
Balázs rég túl van az írásbeliken, várjuk az eredményt és közben készülhetne a szóbelikre...
én megjártam Budapestet, de csak 1 hét erejéig. Aztán ugyebár már nekem sincs iskola de gyakorlatra be kell járni. korábban, mint suliba... és ezért olyan furán érzem magam.
Balázs mindennap délután kel fel és minden este csinál valamit. én meg egész héten fáradt vagyok, mert hajnal 4-kor kelek. Este nem tudok menni sehova.. és aztán úgy általában a hétvégék meg mindig el vannak baszva, mert éppen sosem csinálunk semmit, vagy épp szarul sül el, vagy a társaság szar. igen... erről mesélhetnék. a lényeg, hogy amin régen röhögtem és max idegeskedtem... azon ma már majdnem sírok ha eszembe jut... és teljesen nyomaszt és elkeserít... és félek.
a tegnap este is kibaszott szarul sült el, rengeteg hihetelen okádék zenekar lépett fel, akik aztán a szervezést és a hangosítást szidták.
Elvis Predator zenekara nagy puffogás közepette állt színpadra és 5 embernek játszottak. csak 1 darab jegyet tudtak eladni elővételben. ez az év epic failje. annyira be van harangozva és akkora kibaszott nagy felhajtás van körölöttük, meg ott az a sok ivadék akik körölöttük hemzsegnek... és mégse tudtak megtölteni egy klubbot. és nekem ne mondja senki, hogy ez azért van, mert hajnal 1 volt. ha valamit szeretnek, akkor azt hajnal 1-kor is szeretik. Csak hát ugye mekkora ciki, hogy az összes ember a Rammlied miatt ment és haza is mentek mikor annak vége lett.
A lényeg... mondtam Balázsnak, hogy ezt ne. inkább ne vállalja el, de ő is csak idegeskedik a sok gyökér miatt. nekem meg ezzel csak még jobban elcseszi a kedvem. 
nem tudom mire lenne szükségem. az biztos, hogy egyes embereket látni sem akarok... rosszul vagyok a gondolattól is. 
egyedül szeretnék lenni, Balázzsal kettesben, mindent kipróbálni és bepótolni, ami az utóbbi időben kimaradt. (pl filmezések...)
JAJJ erről jut eszembe. : ))) megnéztük Balázzsal az egyik filmet, amit még Hollandiában töltöttem le. Annyira de annyira iszonyatosan jóóó film, mindkettőnknek nagyon tetszett. ^^ benne van a 2011-ben látott filmek top 10-ben. itt a plakát:


helyzetjelentés:
-jövőhéten szülészet.
-nem lettem milliárdos (majd jövőhéten) de egyelőre -->
-pénz még mindig semmi
-bővült a feketelistám 1 névvel (mostmár 3 embert kell kinyírnom)
-nincs időm és energiám dolgozni.
-nincs időm pihenni
-nincs energiám szórakozni.
-hangulat: 5/10
-egészség: 5/10
-szerelem: 9/10


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése