2011. június 1., szerda

krásszpárönc.

heló kibaszott június. alig vártam, hogy gyere, most meg csak simán kint lóg a tábla: "fuck off."
bár lesz egy két nap, ami miatt tényleg vártalak és titokban örülök is hogy megérkeztél te pöcs.
- - -
olyan cseszett szarul érzem magam és közben valami különleges eufórikus köd ült a vállamra....
túlságosan beleéltem magam egy gondolatmenetbe, egy csúnya és rossz történetbe, ami sajnos hihetetlenül boldoggá tett. túl sok krimit nézek/olvasok, vagy csak egyszerűen nincs más kiút, mint néha rosszat cselekedni. skizofrénia is szóbajöhet ebben az esetben, mert én vagyok egyben a tettes és az aki megoldja az ügyet. miafasz? jajj istenem de jó lenne egy napra belebújni egy pszichopata bőrébe. tényleg felizgat a gondolata... hirtelen a szar kedvem is eltűnt, kedvem is van elővenni egy el-nem-olvasott krimit és beleélni magam az utolsó oldalig, hogy talán így majd elterelődik a figyelmem mindenről amit utálok ebben az elcseszett világban.
komolyabb vizekre evezve...  inkább úgy tudnám megfogalmazni, hogy kétségbeesés. kétely. ami szétárad a testedben és nem hagy nyugodni. nem tudod mikor lesz vége, és mi a várható befejezés. nem érted miért történnek meg ilyen dolgok veled, vagy abban a körben, ahol mozogsz. és nem akarod elhinni, hogy ilyen létezik. de muszáj vagy úgy tenni, mintha értenéd és valahol bele kell törődnöd, hogy nem tehetsz semmit. az élet nem áll meg. 
akármit írok, még mindig nem tudtam beletörődni és nem is akarok. tenni akarok valamit, hogy jobb legyen a helyzet és megmentsek egy életet egy szenvedéssel teli sorstól. de mit... mit tehetnék? ilyenkor kanyarodok vissza a krimikhez... annyi mindent tudnék tenni, ami nem arra utal, hogy törvénytisztelő polgár vagyok.... ne is ragozzuk.
a lényeg, hogy június van, igyatok, olvassatok sok krimit, és nekem már csak egy hónap és vége a gyakorlatnak. húha de jó.. -_- utána milyen fasza lesz minden, igazi nyár. -_- ... köszi
gecire nincs kedvem tovább gondolkodni a hülyeségeken, csak jól felbaszom az agyamat. nem is kellett volna ma belekezdenem egy posztba se. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése