2009. december 17., csütörtök

asdasdasd.

Balázsom <3 köszönöm szépen a virágot. nagyon jól esett. szeretlek. <3
ezt hallgassátok meg: perfect day.

----------------------------------------------------------------------------
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
----------------------------------------------------------------------------
 

félek.  nagyon.  elveszett. nemtalálom.  végleg elgurulhatott ami voltam vagy mi.
hang nélkül robban fel és széttépi burkát. azaz engem
lohol lohol lohol lohol  és nem tudja hogy mit üldöz
és soha de soha de soha nem éri utol.
mégsem fog megpihenni soha. sehol.
figyelj rám. figyelj figyelj figyelj.
fullasztó csönd-vákuum.
hiába hívtok nem mehetek. nem
nem édes az álom. nem
a hiány is hiányzik. minden. nagyon.
sötétség. közeledő léptek. semmi semmi
mindenki alszik, nekem is kéne
vágyakozás-várakozás
semmire nem gondolni már
lassú perc-csapások
védtelen védtelen védtelen védtelen
halni készül
nincs szó ami szólna nincs
várod a választ: de pont te vagy ő
egy idegen érdekes kínjai csak.
látod
mégsem én vagyok az
akit hívtál...
így lesz a legjobb. így lesz. így lesz
lennie így kell.. hát legyen hát legyen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése