2009. december 5., szombat

deccönájtgánábíögudnájt...

hajnal 05:45 ... csörög a telefon Balázs kiszenvedi az önkívületben lebegő testét mellőlem a kényelmes meleg ágyból. "kicsim muszáj villanyt kapcsolnom, nem látok" ...ok... 90 %-os retina sérülés mindkettőnknek. "óh basszus szombat reggel van és ráadásul fél 2-kor feküdtünk le." ...hmm. a fene essen bele. "tudom de sajnos ezvan..." jaja. kezdődő önösszeszedés az álom sarkaiból, de mindhiába. elszórt hangfoszlányok... "kellene valami innivaló..." mit is kellene erre válaszolnom? késedelmi idő 30 mp, mindenki elnézését kérem. "öhh..nézd meg van-e még tea..." fél perc múlva... (kb 10 percnek tűnt.) "nem már nincs..." uhh szegény egész nap mit fog inni? "csinálj édesem magadnak egy kis szörpöt. üveg a kamrába szörp a mikró mellett.." ehh magam is meglepődtem milyen gyorsan kapcsoltam. "áhh már nincs időm, lekésem a buszt.." ajj ne. nincs egy csepp erőm se hogy felkeljek és csináljak neki. annyi erőm nem volt, hogy azt mondjam neki: sajnálom. meleg ajkak az ajkamon: "szia szivem, délután találkozunk.." jajj már alig várom. várj még ne menj annyi mindent akarok mondani... pl hogy mennnyire szeretlek vagy hogy máris hiányzol és hogy jó lenne még hozzádbújva aludni... de amit kibírtam nyögni csak ennyi volt: "ok, szia"  ........  --- képszakadás---

- six hours later -

uhh... redőnyön keresztül beszűrődő fény... kintről jövő telefonbeszélgetés... tányér csörömpölés... olyan igazán életszerű hangok. szemdörzsölés, nyújtózkodás, szemüvegért nyúlás.. órára nézés. 12:05... mosolygás, kipihent érzés...hirtelen lelombozódás --> üres az ágy. jaj ne nem csak álom volt tényleg elment. :(  francba. vajon hol lehet és mit csinál? mikor találkozunk már? hisz mégiscsak szombat van. néha szinte beteges mennyire hiányzik. és bámulatos hogy hogyan repül az idő. 1 hét múlva már másfél éve lesz hogy együtt vagyunk. jóban rosszban. és nagyon szeretem....ok tehát magamhoz tértem.. reggeliebédeltem és bekapcsoltam a tévét. felhívtam <3 és elütöttem a délután ahogy azt már jól begyakoroltam az évek során. És ezaz. végre találkozunk. és este pedig valhalla. koncertje lesz. nagyon várom. és ... imádom! :D <3

- twelve hours later -

áhhh. ez a koncert valami iszonyat jó volt. nagyon jó közönség volt hálistennek. nagyon nagyon jól éreztem magam, bár a fejem megfájdult. de együtt voltunk és ez a lényeg. apukája hazatütüzött minket és az én kis drágaságom most zuhanyzik. és nemsokára ágyba bújunk... ^^
és nem kelünk fel másnap estig. tuti.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése