2009. december 2., szerda

[ kérdőjelkérdőjelkérdőjel ]

... Azt mondta, nem volt se boldog, se boldogtalan, és éppen ezt nem bírta tovább. 
Csak a magunk szenvedését tudjuk fölmérni, és csak a saját életünket érezhetjük fölöslegesnek...

... 

döntésedet teljes lelkeddel el kell fogadnod. egy kettéhasadt birodalom nem képes megvédeni magát a támadásoktól. egy kettéhasadt ember nem képes méltósággal szembenézni az élettel...

agyhalál ... szörnyű hétvége után kibírhatatlanhétfő-kedd bónuszként egy megsemmisítőszerda amit megkoronáz a holnapi fekáliacsütörtök. hurrá. holnap forgalomvizsga és totálkáosz meg spleen... de igazán...
üres lettem. már nincs bennem semmi. á nemá kiégtél? ki én? talán... nem tudom mi lesz az életem folytatása, de ez a legrosszabb. várni várni és várni a folytatásra. lehet hogy ma követtem el életem legeslegnagyobb hibáját. és semmi sem fogja betölteni a hiányát. az űrt.
ezt a mérhetetlen fájdalmat, amit most érzek... senki és semmi nem tudja csillapítani. aki mindig meg tudta gyógyítani a lelkemet... ő nincs. ezt nagyon fáj leírni nagyon fáj.
(kínoz ez a csönd de nem öl meg sajnos.)
adj erőt adj hitet adj menedéket vagy csak célozz és mindent megold majd a szívem felé szárnyaló gyilkos ezüstgolyó...

--- SzárnyatlanSzállóAngyal ---

józanész mikor kimész én becsukom az ajtót.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése