2009. december 8., kedd

"ezleszalegjobbsalala"

Hát mit is mondjak...
nagyon nagyon örültem annak, hogy 3 helyett 1-kor már tűztem a suliból. :D
de a délutánom... ott kezdődik a történet, hogy Balázs tegnap este 10 körül felhívott de én már aludtam. mondott egy két dolgot amin egész nap gondolkoztam, de sehogyse jutott eszembe... na ma fél 5körül felhívott, hogy megbeszéljük hogy lesz az este: "tótit még nem értem el, de majd hívlak hogy mi lesz..." nah ekkor tudatosult bennem az esti beszélgetés! :D:D felmegyünk tótihoz!! na de az én kis maszatomat egész este nem értük el... 9-kor már nem bírtuk tovább ááhhh fel kellett mennünk mert aggódtunk hogy mivan. szerencsére csak alukált. negyed 11-kor indultunk haza, és amiért én egy rakat szerencsétlenség vagyok az orrom előtt ment el a 31-es a 32-es későn jött, lekéstem az uccsó buszt... szóltam zolinak és nagyon rendeske volt mert értem jött a nagyállóra... de közben belémkötött a mattrészeg csávó a sanyi! xd alig bírtam lerázni. most pedig végre itthon vagyok.
ÉS hála az égnek holnap már a hét közepe!!! csak lenne már vége ennek az egész szar lehúzó hétnek... :( lenne már minden jobb és múlnának a fájdalmak :( olyan jó lenne. nagyon...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése