2010. november 3., szerda

kortünet.

// magaddal vagy háborúban...//
...
ha nem magadnak választod a magányt, hanem rádszabják: elviselhetetlen.
ha magadnak választod, mert úgy érzed szükséged van rá, de közben tuti nincs: kibírható.
ha magadnak választod, mert rájössz, hogy csak így lehetsz boldog: megváltás.
túl korrekt vagyok, túl kemény dolog ez az élet nekem, lehet, hogy ...
miért érzem ezt a 3 nap egyedüllétet legalább 30 napnak? vagy 300-nak?... nem én választottam, rámszabták. de nem haragból, nem gyűlöletből... egyszerűen csak így hozta az élet. semmilyen keserűség nem társult vele, nekem mégis kínlódás...
túl könnyű lenne, ha minden utca lefele lejtene...
v i g y á z z a t o k r á m .

vele ébredek minden éjjel.
vele alszom el minden reggel.

k s o d x e c a p ő d : d - w q v @ é u t e j s n : j z ! x p ö 5 s u a x j u d l w p w a e l o e h i á d i : b V 7 n g W 4 ! j s F j s o r é b h o t k 4 d y x i r s I l O p q Q e j a s r e 4 7 ! : k d m i n d e n k i n g W 4 ! : d a k s e f s k s c p á ű z ú T 2 + l a q á r R h : H e n d k s o d x e c a p ő d m á s f w p @ é u t e j s n : j z ! x p ö 5 s u a x j u d l w p w a e l o e h i á d i : b V 7 n g W 4 é l s F j s l é p w r T 4 : s Y é b h o t k 4 d y x i r s I l O p q Q e j a s r e 4 7 ! : k s o d x e c a p ő d : d - w q v @ é u t e j s n : j z ! s o r é b h o t k Q e j a s r e 4
---------------------------------------------------------------------------------------------

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése