2010. november 21., vasárnap

*running on sunshine.

Mostanában nem írok.. nem azért, mert nem történik semmi, pont ellenkezőleg, annyi minden történik, hogy nincs időm kiönteni a lelkem. na nézzük, hogy is voltak a dolgok... :)
november 17 (szerda): suli, aztán elvittem Zsuzsikához az avont, aztán mentem vissza az egyetemre, szétnéztünk a külügyi börzén. utána haza, lejött Balázs <3 és együtt töltöttük azt a csodálatos délutánt... közben készülődtem is, mert este mentünk a lányokkal kikötni, megünnepeltük utólag is a szülinapomat. egy 24 színű pasztellkrétát kaptam tőlük. :) nagyon jól éreztem magam, széttáncoltam a lábam. csak Balázs hiányzott...
november 18 (csütörtök): betegszabadság.
november 19 (péntek): suliból haza, kis pihenés, aztán 6-ra mentem Balázsékhoz. útközben találkoztam Bazzsal, így együtt mentünk. Felköszöntöttük anyukáját névnapja alkalmából :) (kapott tőlünk egy 15db-os műkörömépítő-díszítő ecsetkészletet és egy habfürdőt. ^^')
Aztán megjött Adri is és az egész családdal mentünk Balogh Csabiékhoz, és ott találkoztunk Nagy Csabáékkal is. jó volt látni őket. :) vacsoráztunk, meg nevettünk sokat.. :D Peter Griffin *kuncog* ...
9 óra körül jöttek értünk a srácok a krájzlerrel és mentünk a próbaterembe. úgyvolt, hogy Balázs másnap énekli fel a számot, de rábeszéltem, hogy halassza el, és még szánjon rá egy kis időt. elvoltunk, neteztünk stb, éjfél körül hazahoztak minket hozzám.
november 20 (szombat): anyu dél körül kiment Zsuzsikáékhoz, mi meg egész nap itthon voltunk Balázzsal, és filmeztünk, meg ilyenek. aztán este az arizónában nyomtuk. uccsó busszal haza, én lelkileg teljesen kikészültem, mert összevesztem anyuval, így Balázs alig tudott lenyugtatni... annyira jólesett a karjaiban lenyugodni és szép lassan elaludni...
november 21 (ma): délben elment Balázs, és én egésznap a szobámban punnyadtam. nem volt/nincs most se valami jó kedvem, hiányzik Balázs.. :( nem akarok holnap sulit... és nem tudom hogy lesz a szerda. :/

ja és a SZERDA!!! :D:D:D 
ezt csekkold --->
király mi? :D már alig várom... csak annyira sajnálom, hogy Balázs nem tud velem jönni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése