2013. június 1., szombat

extrudáció

15 óra alvás alatt jó pár álmom volt, és egyikre sem emlékszem igazán. egy dolog rémlik, hogy volt egy fiú, akivel egymásba szerettünk, voltunk egy csomó helyen, és nagyon jól éreztük magunkat, volt hogy menekültünk valami elől, volt hogy csak heverésztünk a mezőn, de valamiért mindig sötét volt, és sohasem láttam az arcát. :) az viszont kárpótolt, hogy nagyon szeretve voltam, és én is szerettem. jól esett basszus, és hiányzott is amikor reggel felkeltem....
a 15 óra alvás meg úgy jött össze, hogy tegnap még mikor dolgoztam elkezdett fájni a fejem, és este 6-ra már olyan mértéket öltött, hogy alig bírtam hazavonszolni magam, természetesen busszal, és minden másodpercben azt hittem, hogy na most kapok agyvérzést. na most kapok stroke-ot. na most.
de végül nem kaptam, helyi idő szerint 19:10-kor berontottam a házba, lehajítottam az összes ruhát magamról és befeküdtem az ágyba. kaptam vizes ruhát a fejemre, valamikor 22:00 körül felöltöztem és aludtam tovább, ma reggel 10-ig.
hát azt már meg fel se bírom fogni, hogy M. írt tegnap valamikor (amikor dolgoztam), hogy írjak, ha tudunk találkozni délelőtt, de ha nem akkor ne írjak. :D hát mi ez már? úristen, kész vagyok.




###

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése