2009. február 15., vasárnap

dreaming my dreams with you <3

Hmmm...

Péntek: jajjjazapéntektizenhárom

Reggel megcsináltam, amit tegnap este elterveztem, és nagyon nagyon nagyon jóóóól esett. Meg is lepődtem, annyira. Hehh :) A határidőnaplót nem tudtam megvenni, mert már zárva volt a bódé délután, mikor akartam. A nap szarul kezdődött egyébként, és szerencsére jó lett :) Második órára kell bemennem ugyebár, mert angol az első, szóval alapból ez egy jó pont. 2. óra testnevelés, a terem előtt kiabált utánam Miki, hogy nem lesz tesi. Aztamindenit, hogy megörültem, de aztán kiderült, hogy magyar van helyette---mindegy, úgyis jó volt :) Kimerészkedtem Fruzsiékkal abba a bizonyos helyiségbe, egy két ember meg is lepődött. :) hihh jólesett a dolog. megint. Magyar után laza infó...most még netezhettünk. Aztán egy matek, amit túléltünk, egy filozófia, ami átlagos és egy magyar előkészítő, ami tűrhető volt, de vészjósló dolgokat ígér jövőhétre... jajjjajajjj
Suli után egyből húztam haza, a buszon felhívott Balázs, hogy mi lesz hogy lesz, és azt mondta, hogy leugrik, segít havat lapátolni :D hehe. Én rendet csináltam meg kitakarítottam a szobámat, kitakarítottam hectort, és közbe megjött az én Egyetlenem és anyu is. Egyébként hó az alig volt, mert anyu reggel eltakarította...tehát Balázska "feleslegesen" jött, de én örültem... demégmennyire :D Együtt mentünk a negyed 5-ös busszal fel, feladtuk a jelentkezési lapomat is. végre Aztán pedig mentünk le a próbaterembe. :) Jött Zsó is, aztán 6 körül Tóti, és próba közben derült ki, hogy Dani nem fog lejönni, mert nagy a hó stb, meg szülinapon volt. sebaj. Összeraktak a srácok egy iszonyat jó számot, ami nekem nagyon nagyon tetszik. Vajon ki írta??? :) Szóval eszméletlen. 9 körül mentünk hazafele. Az időt elhülyéskedtük, néztünk tv-t, hallgattunk zenét, jól éreztem magam nagyon :) Hiába volt péntek 13. nekem kimondottan jó napom volt...nem úgy, mint Balázsnak, mert neki állítólag iszonyat szar napja volt, és történt is vele egy-két szar dolog...erről ő tudna mesélni. De azt mondta, hogy én kárpótlom minden rosszért :) hihihi hmm :) Azt tudni kell, hogy én a héten alig aludtam, szóval iszonyat fáradt voltam... Fél 11-kor mondta, hogy menjek fürödni...én meg mondtam, hogy pihenjünk már előtte egy picit. Lefeküdtünk egymás mellé, kaptam 5 percet meg még 5 percet meg még 5-öt meg még 5-öt...xd aztán kereken 11-kor még 10 percet xd........fél egykor keltünk fel...elszundiztunk. xd Elmentem fürödni, aztán ő is. Aztán....aztán aludtunk. :)

Szombat: jajjjazavalentinnap <3

10 körül keltünk, reggeliztünk meg belenéztünk a die hard 4-be. A negyed kettes busszal mentünk mindketten, én be a DIT-re a pénzemért, aztán mentem teszkóba, Balázs meg ment haza. Bevásárolgattam, amit kellett, elnézegettem az időt...(szerettem volna összekötni a kellemest a hasznossal xd...a sok szar mellett kellett volna venni valami díszszatyrot a valentin-napi ajándékocskának...hát persze, hogy egy normális se volt xd mind1) Láttam egy nagyon jó könyvet!!! Paulo Coelho válogatott idézetek! Jajj de kéne nekem :( képesek 2500.-ot elkérni érte. hajj. Aztán, pont végeztem, amikor hívott Balázs, hogy merre vagyok, ez olyan 4 körül lehetett. Mondta, hogy menjek fel hozzájuk filmezni...ők épp vásárolni mentek, cipőt nézni neki. Én hazaugrottam, kipakoltam stb, és a negyed 6-ossal mentem is vissza. Odaértem 6-ra, megünnepeltük elsőkörben a Valentin-napot...:):):) Ott volt Eszterke is :) Megnéztük a Rózsaszín párducot, az egész család szakadt a röhögéstől. :D Eszméletlen nagy az a film. Balázska egyébként kapott egy nagggyon zsír converse cipőt :) Használd egészséggel Kicsim (K). 9 körül, visszajöttünk hozzánk, részletekre nem emlékszel xd. Csak a lényegre, hogy este megünnepeltük második körben is a Valentin-napot...hhhhhmmmmmmmmmmmmmmmm :):):):):):):) jujjj :$
Aztán szundiztunk.... :)

Vasárnap: jajjjmármegintezafrányavasárnap :(

10 körül keltünk. szintén. Reggeliztünk, meg belenéztünk az indiana jones 4-be xd. Lustálkodtunk, aztán dél körül jöttek zsuzsikáék. Mi meg nagy eksönre készültünk... Balázs megkért, hogy szúrjam ki a fülét, tehát én kiszúrtam neki xd. Méghozzá a bal fülét. Szenvedtünk vele egy csöppet, hogy megszokja a füle, hogy lyuk van rajta :d aztán beleraktam Adri karikafülbevalójának a felét, merthogy az arany, és hogy azzal gyógyuljon meg. Beecseteltem neki azzal a kis cuccal, hogy ne gyulladjon be annyira. Jól áll neki nagyon :) szerintem. Aztán pihiztünk...meg megmértem a lázát, mert nem volt jól és 37.8 volt :( Természetesen hazafele menet már semmi baja nem volt, amikor Dani felhívta, hogy menjenek le egy kicsit a próbaterembe xd. Hehe...amúgy olyan rossz ilyenkor elválni...a francba de telhetetlenek vagyunk :P dehát ez van...máris hiányzol.


Aztán most elérkeztünk a jelenhez. itt ülök és írom ezt a kis hétvégi összefoglalót, és már megint arra gondolok, hogy MIKOR LESZ MÁÁÁR PÉNTEK?????????? és lenyugtatom magam... *nyuginyuginyugi* hisz még csak vasárnap van...

-I.am.colorblind-


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése