2009. február 8., vasárnap

forget.about.it

There's no light today
I'm shining
There's no love today
I'm laughing

Everything I gave
I'd love to
Anything from me is yours.


I'm shining.


Nagyon jó hétvégém volt, igazán örülök neki. Főleg azért, mert Balázsommal tölthettem. <3
Többek között voltunk zenélni, jól elhülyéskedtünk.

Szombaton megnéztük a Fehér tenyér című filmet, amit nagyon jól tettünk szerintem. A filmet azért vettem meg, mert itt is volt forgatás Debrecenben, és pár napon én is ott voltam, mint statiszta. Évekig nem néztem meg a filmet, most a Magyar Filmszemle örömére megvettem, hogy legalább ismerjem már a filmet amiben statiszta voltam. :D Sajnálom, hogy nem néztem meg hamarabb...

Egy kanadai-magyar kooprodukcióról van szó, ami valós események alapján játszódik, életrajzi-dráma valós személyekkel. --> A főszereplők saját magukat alakítják, csupán a családnév van megváltoztatva. A film egy tornászfiúról szól. Érdemes megnézni, én csak ajánlani tudom.


Itt az ismertető:

Dongó Miklós nagyreményű, de egy sérülés miatt félbeszakadt tornászkarrierjét követően edzőként érkezik Kanadába, hogy újraépítse életét. Magával hozott stílusa és beidegződései miatt azonban kérdésessé válik, hogy be tud-e illeszkedni ebbe az új világba, képes-e megfelelni az új kihívásoknak. Elsősorban saját feldolgozatlan múltjával, gyökereivel kell
szembenéznie - a tornaterem falai közt töltött örömtelen gyerekkorral és a múlt kísérteteivel.
.
Erről röviden ennyit.
Jah igen, a bejegyzésem egy dalszöveggel kezdődik, ami egyébként a film zenéje, és egyáltalán nem az én stílusom, de nagyon megfogott benne valami. Különös.
Most pontosan éjfél van, és én még mindig történelmet tanulok. Alig várom, hogy holnap 13:50 legyen. Hidd el, mindennél jobban. Álmodjatok szépeket, holnap jelentkezek.
...
-az.éjszaka.mindenütt.egyformán.sötét-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése