2009. február 18., szerda

forgivable

5-kor keltem...hajat mostam...tanultam...egyszerűen profi vagyok.
Hepi Némdéj Dettike. Ohh köszönöm köszönöm. Suli eltelt. nocomment.
Volt itt Andris meg Zsuzsikáék. Punnyadtam.

---------------------

Fogsz-e még ébredni az álmodból? . . . vagy ébredsz-e majd az életből?
eszmélj föl
a falak őrzik a titkokat. a falaim a titkaimat. idelenn idegen
monoton a zene monoton a tánc. . .homlokodon gyűlik a ránc ----
I'm swimming in your sea. . . I dive into you
watch my love
I will be with you forever from now on burn myself in you whatever you do
bárcsakmindegyvolna
Fázom így, pedig melegem van, fázom mégis, hiányzol.
...a fájdalom nem központi téma...
Nem merek aludni, azt mondják megjegyeztek maguknak engem...ehh nekik is vastag talpú csizmáik vannak, hogy eltapossák a kis tüzeket...marad a szép szürke egyenhamu
fémes illat a levegőben.....a félelem szaga
Miért nem tudsz könnyekkel sírni? könnyíts már magadon
nem
igen
nem
fullaszt a csönd-vákuum
Fázom, melegem van... s hangolatlan húron játszik...fáj.
bárcsakmindegyvolna
Most is csak Ő van. ÉS te vagy a fénykép. Bizonyíték, hogy ő itt az úr...ellenkezni felesleges
vajon azt írtam-e amire most emlékszem(?)
tudom már rég hogy te vagy...
és te nem is tudod mi minden vagyunk...
nem tudok írni...csillog a remegő levegő...őrült gondolatok, a képek...oszthatatlan
ne...ezt így ne...a mesémet akarom nekem is jár.
Kóbor kutya vagyok, holdam te vagy.
Áhh egy értelmes mondat se hagyja el a fejem...
Ez volnék? Vagy nem? Hol van az én? Az ágy mellé tett papírra írott sorokban? Be van-e zárva a ...mibe is? Lélekbe-testbe, létezésbe, időbe? Vagyok-e? Van-e én? hmmm
hmm :)
hogy van?? köszönöm, vagyok, jól vagyok így.
nem tudom leírni mi a baj...nincs is baj. Írhatnék másról, írhatna más is...mégis: ugyanerről esne szó. Hiábavaló szóözön, bizonyára nevetséges is, itt van, nevess.
önazonosságkutatás...önösszeszedés...zene szól a fejben
http://www.youtube.com/watch?v=AFVlJAi3Cso
az őrület mesgyéjén eltűnnek a kételyek.
nyugtalan nyugalom
tulajdonképpen boldog vagyok. boldog vagyok mindig, de csak veled és csak neked, miattad, érted...
Szeretlek.
Benned rejtőzöm magam elől.
kegyetlen ösztön-indulat. fájsz nekem olyan jó vagy...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése