2010. október 21., csütörtök

countdown.

kedd:
Márti és én délelőtt helytálltunk a Lovardában, és fehérköpenyben képviseltük a szakmánkat az iskolabörzén. fonendoszkóp a nyakba, tű a kézbe, (csak épp a készülék nem volt ott) vérnyomásmérés és bmi kalkulésön... beszélgetés az elhivatottakkal és a szerencsétlenekkel, akik azt sem értették hol vannak. elég volt az a pár óra.
ott volt Agyar is! elég kómásan, mint általában, de végül ő is helytállt úgy ahogy. :)
délben végzett Balázs is és odajött hozzánk, aztá mentünk együtt orvoshoz, és haza. pihi, ezek megőrültek és mi is megőrültünk. de azért sok nevetés... :)
szerda:
rettentő fejfájásra és gyomorgörcsre ébredés. ágyban maradás, pihenés, olvasás. Balázska volt olyan kedves, és elhozta a cuccokat az ítélőtábláról nekem, mert én nem bírtam volna értemenni. aztán rábeszéltem, hogy maradjon estig, így tehát itt hagyta a motort és busszal ment haza. estére jobban lettem, sült csirkeszárnyat csináltam törtkrumplival, mindenkinek ízlett :D és aztán ezek megőrültek és mi mégjobban megőrültünk. :)
csütörtök:
hosszú nap. fél 5-re értem haza, Balázzsal 5 percre összefutottam, aztán sütit sütöttem. ennyi, eltelt az este megint, és tgiaf, tehát holnap egy jó nap lesz. legalábbis 2-től biztos. :D
annyi mindent szeretnék még csinálni, olvasni, meg anyuval lenni, de iszonyat fáradt is vagyok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése