2010. október 1., péntek

önként-S

_itt_október._

miért siettél, ha elmaradtál?...
ha én ördög lennék, és kapnék egy megbízást egy még nagyobb ördögtől, hogy tegyem tönkre az Isten által teremtett világot, pontosan azt csinálnám, amit most az ember: siettetnék. gyorsítanám a fejlődést, az élményeket, az információkat, a történéseket, az érzelmi hatásokat, és mint tehetséges Sátán, pörgetni kezdeném a világot. és addig pörgetném, amíg ennek a pörgésnek a sebessége meghaladja az emberi agy élmény-feldolgozási képességét, az emocionális teherbírását. amíg minden tönkre nem megy. 
    // P.P. //  

--- --- ---

a mai napom nagyon jó volt. mióta a nyárnak vége van, ez volt a legjobb péntekem. 9-kor keltem, bementem a suliba fél 11-re, adtam magamból fél liter vért, beszélgettem pár szót ismerősökkel és idegenekkel. a szeretet mindenkit összehoz. a jó ami benned van...
hazajöttem és vártam Balázst. oktatott, aztán jött és nyugalom volt a tetőfokon.
összebújva tévénézés, és majdmegszakadásaröhögéstől. (édesnégyes...) összebújás. hosszú perceken keresztül farkas-szemet-nézés. pofi simogatás és sok szép mosoly. ennél szebb és nyugodtabb este sose kéne. =)
--- --- ---
písz.
 - - - - -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése