2010. október 12., kedd

rainbow.

a mai napot túléltem, de hátra van még 3 nap... 
ma ismét fellángolt bennem az a bizonyos negatív érzés, ami tavaly rajtam uralkodott bizonyos csoporttársaim iránt. lehet, hogy tényleg utálom őket, hm nem tudom, de mindenesetre nem szeretetet érzek irántuk. semmi közük az életemhez, nem értem miért én vagyok náluk a téma nap mint nap. ezzel csak magukat járatják le, hogy nincs jobb témájuk annál, minthogy Detti megint hol van vagy épp mit csinál. és hogy de jó neki, mert "őt sose írják be". EZ RÖHEJES!!! hova kerültem? ez rosszabb, mint az óvoda. engem nem világosítottak fel, amikor ezt a pályát választottam, hogy hiába leszek sikeres és megnyerő barátságos személyiség, én leszek a csoportban a celeb, akinek minden lépését követni kell.
szánalmas, szánalmas és szánalmas. legyen emberek, saját életetek. az enyémbe nem hiányoztok, tehát jobb lesz ha mindenki be fogja a pofáját, mert még csak október van. ha így haladunk életmentés helyett inkább áttérek a bérgyilkos pályára és mindenkit lemészárolok.
kurvára nem az a típusú ember vagyok, aki sokáig tűri a nyomorékságot. egyszerűen szavakat nem találok ezekre az értékcsökkent kisebbségi komplexusban szenvedő emberekre, akik azzal akarnak kitűnni a hétköznapok szürkeségéből, és azzal akarják elrejteni a saját hibáikat ésproblémáikat, hogy nap mint nap velem foglalkoznak, és más emberekkel. két lábon járó pletykalapok. ezek inkább valami éjszakai bárba valók, nem az egészségügybe.... na ennyit róluk.
- - -
- - -
volt ma itt Balázs egy órácskára, és még tújóóójudit is hozott nekem. ^^. :).
nagyon szeretem a kis nyulambulamat. :) egyébként ma végre feltöltöttem a 30-as kártyám, mert holnap lejárt volna. XD :D most egy félévig megint jaó, szal nyugi van, nem veszett el a 30as számom sem... 
szerintem megyek lassan aludni, mert nagyon készen vagyok. :/ ki kellene pihennem magam.

szeretlek Szerelmem, Neked is jó éjszakát, szép álmokat.... <3 csók.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése