2010. október 4., hétfő

golyóóó.

 // megérkezett Golyó. ^^. //
<3 és imádnivaló.
--- --- ---

úgy volt ugye, hogy kedden vesszük meg, mert Balázs ma nem ér rá, de aztán felhívott délután, hogy mikor végzek. én a reménysugár otthonban voltam intézetlátogatás címmel, és megnéztem a fogyatékos gyerekeket. 
(ja meg a csajokkal voltunk az ázsiában és vettem Balázsnak egy kurvajó nyuszis boxert. és a nyuszik különböző pózban láthatók :D nekem nagyon tetszik. )
megbeszéltem Balázzsal, hogy háromkor találkozunk a csonkánál... ^^ 
először a verébéskatónál voltunk, de ott nem volt túl nagy választék... vettünk egy forgácsot, aztán átmentünk az e-petbe. hú na ott volt mindenféle. :D
Balázs bement a hörikhez és felkiáltott, hogy: "Nézd Detti, itt van Golyóóó." :D akkor már tudtuk, hogy őt fogjuk megvenni. nagyon ééédes. és kisfiú. :D mi lányt vártunk.. de neki is nagyon örülünk. :D hazahoztuk tizenötössel :D és megcsináltuk szépen a ketrecét.
sajnos Balázsnak mennie kellett haza, szóval ő még nem láthatta virgonckodni a ketrecben, mert mikor beraktuk még nagyon meg volt szeppenve. jelenleg már vagy egy órája fut a kis kerekében... nem akarja abbahagyni. :D jah és a csövekben is otthonosan mozog. 
tőlünk még fél, de remélem minket is meg fog szokni.
anyunak is nagyon tetszik az új családtag. ^^ alig várom, hogy holnap lejöjjön Balázs és szórakozzunk rajta. ^^ :D

-- -- --
én holnap írok betegmegfigyelésből.... Balázskám meg matekból. remélem sikerül neki. én még nem tanultam, nem tom hogy lesz. :P
szerdán fejlődéslélektanból, jövőhét hétfőn speciális gondozásból és aztán szerdán meg gerontológiából írok. ideje elkezdeni pörögni. beindultak a dolgok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése