2010. február 1., hétfő

la haine.


gyűlölet...
ezt mindenki érzi, vagy csak én érzem magam másnak...?
az emberek úgy használják ez a szót, mintha teljesen természetes és hétköznapi lenne. vajon az embereknek hány százaléka tudja igazán, hogy mit is jelent gyűlölni. milyen érzés gyűlölni? 
nem az a gyűlölet, amikor a nő azt mondja a férfinak az étterembe, hogy: "jesszus én gyűlölöm a pacalt." ezt te is tudod..de észre sem veszed, csak átsiklassz felette... mit is érdekel téged, hogy az a nő nem szereti a pacalt. minek gondolkoznál te azon, hogy milyen gyűlölet lehet az, amit a pacal iránt érez az ember...
ismered azt, amikor gyűlölsz? mit érzel olyankor? körül tudod írni? ... én biztos nem. felesleges szavakat keresni rá...
létezik. mindenki nézzen mélyen magába és tisztázza le, hogy érez-e egyáltalán gyűlöletet.
szeresd felebarátod. erre tanítanak minket. gyűlölni bűn. akkor pokolra jutok.
rájöttem, hogy igen, gyűlölök. soha az egész életemben nem gyűlöltem ennyire, de most gyűlölök és gyűlölni is fogok amíg világ a világ. ahhhh.
ez csak egy behúzottszárnyúfelfelézuhanás.
és minden rendben. 
az élet megy tovább... csak arra várva, hogy érezd azt, amit érezni kell....

gyűlölni szabad.
tulajdonképpen boldog vagyok.
és te meg csak várj... egyszer úgyis kinyírlak. addigis élvezd a retkes életed.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése