2010. február 4., csütörtök

mitévő?

hurrá.
a mai napon hivatalosan is meg lett állapítva, hogy alvászavarral küszködöm. most mit kezdjek vele? köszcső... nem hinném, hogy pszichológushoz fogok járni. néha meg nem árt az a pár szem nyugtató vagy altató... hozzászokni úgysem fogok. eddig csak egyetlen hátrányom adódott ebből: az hogy állandóan elkések reggel a suliból. ami mondhatni elég nagy gáz... mindegy.

van egy új hobbim, mióta van fehér köpenyem és sztetoszkópom... : P és méghozzá testékszerek berakása fülbe-orrba-szájba...stb. már elég szép tű kollekcióm is van, meg fertőtlenítőm meg lidocainom meg egy ügyes kezem : D. akinek kell szúrni, nyugodtan szóljon, ingyen és bérmentve megcsinálom, ahogyan csak szeretné! ^^

egyúttal szeretnék embereket toborozni vérvétel gyakorlásához : ) nyugi van profi vagyok. : P hehe...
imádok szúrkálni és imádom a vért, gyertek sokan!!! de szóljatok előtte. : ) 

---------------------------------------------------------

egyébként a mai volt a leghosszabb napom...ma adtuk fel a versenyre a pályamunkát is... suli után még elmentem Zsuzsihoz a 30 tojásért. majdnem 6 volt mire hazaértem. épphogy ettem és leültem a gép elé, írtak Balázsék, hogy menjek próbálni... mentem volna szívesen, de nagyon fáradt voltam. bocsi fiúk. bár lehet, hogy ketten többre haladtatok...
nem akarok a mai napomról többet írni... nincs kedvem. köszi.

--------------------------------------------------------

én leszek az éjfél
kézen foglak
szétrepesztem rajtad az inget
én leszek az ágy
a lehulló könnycsepp
én leszek
a vággyal terhes tekintet

mindenestül
ott leszek mindig
mert te engem
megjel
öltél

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése