2010. március 23., kedd

: [

sajnos nem találkoztunk ma Balázzsal, mert hamarabb végeztem: fél 2-kor. úgy volt, hogy fél 4-kor végzek és elém jön, mert ő meg 3-kor. felhívattam anyuval, hogy nehogy feleslegesen elémjöjjön. várni meg nem volt kedvem 2 órát. pedig azt kellett volna, akkor legalább láttam volna pár percre. 
iszonyatosan megfájdult a fejem. ez nagyon rossz dolog, mert holnap vizsgám lesz. még nem tanultam egy szót sem.
délután hívott Balázs, hogy nem tud lejönni hozzám, de kérte, hogy menjek vele este a koncertre. mondtam h sajnos nem tudok menni, pedig olyan jó lett volna vele lenni picit.
ahh..
letöltöttem az anyagot, most nyomtatom ki, (de nem tudom mennyi tintát pocsékolok el..feleslegesen.) annyira nem tud lekötni ez az egész. kit érdekelnek az egészségügyi biztosítási rendszerek meg a társadalom biztosítás, meg a finanszírozási módok. engem biztos nem. az a gáz, hogy a banyánál tényleg csak 50% felett van meg a kettes.
ami még gáz, az az, hogy holnap írnom kellene kórtanból is, és egy beszámolót kellett volna írnom biofizikából. jah és péntekre előre tanulni. ezekre már nincs energiám. -_-
nagy nehezen kibírom már ezt a holnapot, aztán csütörtökön Budapest. és csak egy pénteket kell végigszenvednem. aztán hétvége.

hurrá. -_-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése