2010. március 11., csütörtök

huszonegy.

hétfőn fáradtság.
kedden migrén.
szerdán migrén.

ma pedig rájöttem, hogy én tényleg antisocial vagyok. mostmár komolyan. nem bírom elviselni az embereket, akik körülvesznek. (ok vannak kivételek, de kevés)
örülök, hogy végre itt a hosszú hétvége.
dilemmában vagyok. arra gondoltam, hogy átmegyek a DEOEC-re. picit félek, hogy nem fogom bírni. van nekem ahhoz elég szorgalmam? szeretném.

olvasni szeretnék.. annyira éhezek valami jó könyvre, jobban mint bármikor... valamit muszáj forgatnom.

rekordot is dönthetnék a rubik kockámmal. sőt, jöhetne a 4x4-es vagy az 5x5-ös. a 3x3-as már nem túl nagy kihívás.

sajnos nem állnak össze a mondatok. a hetem vegyes volt. volt nagyon jó és nagyon rossz is. néha olyan, mintha minden szó börtönbe zárna. és beszélni szinte fáj... nem kell semmi más csak egy papír meg toll. kiírtam magamból dolgokat, amiknek itt nincs helye. nem magánügy, de visszaolvasva: semmi értelme. csak betű özön, amit egyedül én értek. vagy néha még én sem. kimondatlan szavak tengere.
léthazugság?
pedig nem is tudtam, hogy hitem örökre megmarad.
oh swimming in your water. dive right into you...

csak a falak őrizzék titkomat, mert bennem őrült láng ragyog.
idelenn idegen.

neked pedig boldog huszonegyet. 
elég szépen bírjuk...
: )   <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése