2010. március 24., szerda

október.

hümm.
ma nagy meglepetés ért.
a csoportunkból kiválasztották Zsuzsit és engem, hogy októberben mi menjünk ki Dániába.
a legjobb angolosok... :$
istenem... Zsuzsi ok, hogy a legjobb angolos, már diplomája is van és a felsőfokú nyelvvizsga.. de én.. 
jó.. tudom, hogy tudok angolul, de túl egoista lennék, ha a legjobbak közé sorolnám magam. annyira zavarban vagyok. :$ persze nagyon nagyon szerettem volna menni, magamtól biztos nem harcoltam volna ki, hogy márpedig én megyek, mert én jó angolos vagyok. áhh..
a másik meg az, hogy első éves hallgatókat soha nem visznek ki. most is csak azért kell mennünk, mert pár másod éves beijedt a kihívástól. (bár ha minden jól megy, októberben már mi is másod évesek leszünk.)
A várost még pontosan nem tudjuk, csak annyit, hogy mindenki egyedül fog gyakorlatozni, és csak a szálláson fogunk találkozni reggel, amikor elindulunk (biciklivel :] ) és este, amikor visszaérünk. Valószínüleg szociális otthonokban leszünk. de még nem biztos. *izgul*

szóval tényleg elég nagy kihívás lesz..
1 hónapig egy ismeretlen országban, egyedül olyan emberek között, akik csak angolul értik meg, hogy mit beszélsz. (vagy más para nyelveken) :D
decc föntesztik. 

végre kipróbálhatom magam és a rejtett képességeim. ^^

4 megjegyzés:

  1. Ügyes Dettiiiiiiiim :) Nem is tudtam hogy ennyire jól tudsz englisül :) Büszke vagyok áám rád :) de úgyis viszel magaddal :P

    VálaszTörlés
  2. :) köszönöm Zolika, aranyos vagy. hát mindig megtudsz valami újat rólam :P
    majd elbújsz a bőröndömben :P
    ^^ (K)

    VálaszTörlés
  3. csak bízni kell maqunkban, nem félni az ismeretlentől, és nem félni, tudni társunkról h tárt karokkal vál és tele kiadatlan szeretettel egy hosszú út után...

    VálaszTörlés
  4. hümm. azt hiszem ez megnyugtatott. : )
    *szeretlek* <3 ^^

    VálaszTörlés