2010. június 1., kedd

csakötpercetpihenjünk.

benne volt a Crybabies a mai fókuszban. :D tökjó.
- - -
egy jó hír: előkerült Stanley kutyusom, de nagyon ki van merülve. : (
sajnos nem tudtam ma venni neki nyakörvet, de remélem holnapig még kibírja kóborlás nélkül...
- - -
egy rossz hír: holnap biokémia vizsga, csütörtökön diagnosztika és annyira de annyira nem bírom mááár. -_-
- - -
egy jó hír: már csak 7 napot kell bent lennem iskolában. aztán gyakorlat és SZÁMMÖRTÁJM. =D
- - -
egy rossz hír: nem lesz időm semmire.
- - -
jó hír: jövőhét péntek még mindig még mindig. <3 erőt ad.
- --

ahh. 
nagyon félek ezektől a vizsgáktól..főleg az anattól, iszonyat nehéz és kibaszott sok. és még a könyvem sincs meg.
-
délután lejött Balázs, és olyan jó volt vele lenni, én spec egész nap csak röhögtem. így aztán ő is. érzem én ezt a júniust. hiába esett az eső reggel míg gyalogoltam a suliba, és hiába hullott elsárgult falevél a fáról. június van. 
délután persze a *csakötpercetpihenjünk*-ből lett vagy 2 óra alvás. denagyonjólesett.
aztán gitárgyakorlat írás a birkanépnek, meg *füttyfütty-füttyfütty.* XD
aztán egy kis szupörnecsöröl. egy kis krót vájrüsz.. majd hazaindulás. : (
*aggyáegydobozt.* meg benzinles. és *hámicsinászmegvanezafődművelve.* :D
szeretlek büdösznufi. hiányzol. :(
- - -
remélem sikerül a holnap. ez a tesis dolog is idegesít. :/ : (

dejúniusvan. mégegydarabig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése