2010. június 17., csütörtök

érdekel.

hú.
ez a kibaszott koránkelés nagyon fura nekem. de könnyebb, mintha suliba kellene menni.
ki érti ezt? : )
-
tetszik a gyakorlat, és sok érdekes dologgal találkoztam.
ma bent voltam a decusnál amikor az orvos átkötözte meg leápolta. hát hümm. durva.
sajnos egész nap ideges voltam, mert nem bírom. egyszerűen az idegeimre megy. ő.
ez a nap hamar eltelt. főleg a tegnapihoz képest. : )
.
tegnap nálunk aludt Balázs, és ma reggel, mikor elindultam megkértem, hogy keresse meg a kulcsomat, mert nem fogok tudni bejönni.
na. mikor hazaértem, persze, hogy a kulcsom sehol, és az ajtó meg bezárva. telómon nincs pénz.. de felhívtam anyut, hogy hívja fel. :P
az volt az egyetlen szerencséje, hogy 5 percen belül itt volt és nyitotta az ajtót. : )
.
az álmok. érdekesek. furák. mély nyomot hagynak. megváltoztatnak dolgokat. igen. ez is egy ilyen volt... de érteni azért mégsem értem.
---

10.6.15.időzítés és igen érdekel. és az űr olyan fura. tiszta és mocskos. kottazűr.
monddmiért?..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése