2010. június 16., szerda

tartsdmegatávot.

első nap a nyári gyakorlatomból.
6-ra ott voltam, és egy csomót kellett várni a főnökre, aki mindent elmond... meglett az öltöző meg egy szekrény, és fel lett avatva a mosópor illatú frissen vasalt fehérköpeny meg a kis névtábla. 
nem kicsi volt a para, amikor olvasták a nevem a többiekével együtt. velük leszek? velük kellene lennem. pont velük. mi van a *tartsdmegatávot* elmélettel? :| a kellő távolságot... hát még a nevek is büntetnek? 
azt mondja meg valaki nekem, hogy akiket utálok, miért pont B betűsek?... ahh.

végül megszánt minket Anita és megengedte, hogy mi csináljuk magunknak a hármas csoportokat. tehát Nórival és Szandival kerültem fel az általános sebészetre. a távot sikeresen megtartottam. : )
a másodévesek nagyon szimpatikusak, és ügyesen végzik a dolgukat. féltem egy csöppet, hogy esetleg .. nem is tudom. talán lekezelőek lesznek vagy flegmák, de szerencsére egyáltalán nem. : )
az ápolók rendesek, az orvosok furák. néha bunkók. de okés az egész.
a takarítónő szerű segédápoló csöppet idegesítő figura. 
fél 3-ig voltunk.

ismerkedés.. ismerkedés.
csak ismerkedj igen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése