2010. június 13., vasárnap

lithium.

csütörtökön volt egy kisebb kiborulásom anatómia óra közben... én ezeket az együgyű embereket nem bírom tovább elviselni... -_- egyszerűen hihetetlen amit művelnek.
---
pénteken a vizsga nem is lehetett volna pechesebb. pont azt a tételt húztam, amit egyáltalán nem tudtam. az volt az egyetlen egy tétel amit nem tanultam meg. aha kösziszia.
-
egyébként a pénteki nap valami borzalom volt, ekkora felfordulást és káoszt magam körül.. rohanás ide meg oda. egy percem nem volt, meg hogy pihenjek. ááh
Adri ballagása jó volt, de már nagyon szenvedtem/szenvedtünk a melegtől... otthon náluk volt nagy buli, ott volt a család nagy része.
én közben mikor volt pár perc nyugi, odaadtam Balázsnak a képet, meg a szisszt... örült neki. : )
10 körül Tomiék hazahoztak minket, és azért a napot méltóan lezártuk, majd aludtunk. 
hmm... el se tudom hinni, hogy már 2 éve vagyunk együtt. valahogyan elmondhatatlanul iszonyatosan szeretem.
---
megbeszéltük, hogy a szombat az csakis a miénk lesz... : )
felkeltünk fél 11 körül, és kimentünk felfújni a medencét... : ) hát mit ne mondjak. vagy 3 óra volt, mire elkészültünk mindennel, mire a víz is megfelelő lett.. 1 órát fürödtönk kábé, aztán jöttünk be készülődni. az 17:10-es busszal elindultunk a városba. megvettük Balázskának a bérletet, aztán mentünk az expressbe.
annyira de annyira nagyon jó volt. ennél jobb évfordulós ünneplést el se tudtam volna képzelni. pizzáztunk, és közbe beszélgettünk.. annyira hangulatos volt az egész. meg nagyon finom volt a pizza is. : ) Balázsnak nagyon tetszett a hely, szóval fogunk mi még oda menni. ^^ aztán Balázs vett fagyit a főtéren, mert ugye pulykanapok voltak és a plazatól gyalog kellett mennünk a csonkáig. közbe elnyaltuk a fagyit, és pont caramel énekelt a színpadon, majd meghaltam a nevetéstől... Balázs kegyetlenül utánozza szerencsétlent. :P
aztán ahogy hazajöttünk, megnéztünk egy spernaturalt és mentünk ki fürödni. 
ohh annyira jóóó volt. besötétedett, Balázs vitt még bele meleg vizet, hogy ne fázzunk, és a fáklyákat is leszúrta a medence mellé. belefeküdtünk és néztük a csillagokat. 
bárcsak még mindig ott lennénk...
nagyon szeretlek Balázs, és köszönöm ezt a két csodálatos évet.  <3 .d.b.
--- --- ---
most ki vagyok készülve. a mai napom nagyon rossz volt. és szenvedek a gondok terhe alatt. nem vagyok biztos magamban.. nem tudom, hogy fog sikerülni a keddi vizsga. idegesít az osztályom. egy nagy szar az egész. idegesít a gyakorlat, a kiskönyv. hogy holnap nem kellene iskolába mennem mégis be kellene mennem.. ahelyett, hogy tanulnék. idegesít, hogy nem bírom rávenni magamt a tanulásra. annyi minden idegesít, hogy az már fáj. mikor lesz már június 29???????? 
összeroppanok.
---
---
somebody save me. 
feels like the weight of the world, like all my screaming has gone unheard. and I know you don't believe in me..safe in the dark, how can you see? still in the dark, can you fix me?
you won't cry for my absence, I know you forgot me long ago. am I that unimportant? am I so insignificant? isn't something missing?...isn't someone missing me?

don't try to fix me, I'm not broken.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése