2011. november 12., szombat

doubt inside me.

meg volt a pénteki buli... hihetetlen jól sikerült. nem tudom szavakba önteni... az biztos, hogy ez volt életemben a legelső születésnap, ami úgy meg lett ünnepelve, ahogy vágytam rá. sokat jelentett...
mindenkinek úgy örültem, aki ott volt.. nagyon. : )
majd szerintem képet is fogok feltölteni... máskor.

...
jelenleg itt ülök a gép előtt, hajnal van. de kurvára. 03:30...
mi a franc ütött belém? ezt hogy írjam ki magamból? félek saját magamtól. a gondolatok, az érzések amik felülkerekednek rajtam, csak rossz irányba visznek. mindig olyanra vágyok, ami nagyon nem lehetséges.
csak bonyolítom a saját életemet. amúgy se vagyok jó semmire, hát még ezután...
lényegtelen, majd túl leszek ezen is, ez is csak egy kislányos hóbort, semmi több. csak lennék már túl rajta.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése