2011. november 21., hétfő

plastic bird.

hosszú idő után ez a hétfő volt a legjobb... talán a top 5 elviselhető hétfő listámban benne van.
köztudott mennyire gyűlölöm a hétfőket, meg tudnék pusztulni, legszívesebben felrobbantanám az egész világot hétfőn. iszonyat régen írtam egy hétfős posztot, amiben minden gyűlöletem benne van, minden hétfőn kilinkelhetném a posztom elejére. : D de a mai... más volt.
nem volt nehéz felkelnem... elértem a buszt... beértem a tanár előtt... a pszichiátriai kórképek helyett egyszerűen csak megnéztük a Viharszigetet.... túléltünk egy szakmai etikát, elég vidáman ráadásul. és ennyi. el se hittem, 11 órakor végeztem, csodálatos és felemelő érzés öntött el.. jöttem haza.
Nagyon jól eltöltöttem a kis időmet... fotózgattam, videókat, filmet néztem, lefeküdtem pihenni, beszélgettem mindenkivel, aki számít, és estére még valami feldobta a napom. vártam rá, és megérte.
holnap pedig csak negyed 12-re kell bemennem. megváltás.
...
koncertre vágyom. ugrálásra, éneklésre, tombolásra... elveszni a tömegben, sodródni a hangzavarban, kiizzadni minden mérget és megtalálni magamat.

 benned magamra leltem.


ez pedig elalváshoz:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése