2011. november 28., hétfő

elégmár.

miért vagyok ilyen nyomorult? állandóan kibaszok magammal, újra és újra. nem bírom visszafogni magam soha, és olyan helyzetekbe kerülök, ahonnan lehetetlen kiásni magam. nem számít ha sikerül... jön a következő.
saját hibáiból tanul az ember, hát én nem, én senkiéből és semmiből nem vagyok képes, mint egy idióta. utána meg sír a szám... ok nélkül persze. megérdemlem. mindent megérdemlek. "csak legyek túl rajta és utána okosabban csinálok mindent." persze... mindig ez van. de most "más" most "tényleg máshogy lesz". csak legyek túl rajta. most "kivételesen" őszintén hiszek benne, hogy ha ezen sikerül túl lennem tényleg nem baszom el többet...


ez a zene... ez segít. mindig segít, ha szükségem van rá.. de hiába, problémákat nem old meg. azokat csak én tudom. a deftonesnak nincs olyan száma, amit ne éreznék magaménak. minden pillanatomra írtak valamit...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése