2011. április 12., kedd

blow out.



ki akarja ezt?

you aint got no love today...
ezt már eljátszottam egyszer. ugyanezt. hányszor kell még eljátszanom ahhoz, hogy rájöjjek? én nem vagyok elég. az amit érzek közel sem elég. hiába érzem azt amit érzek.
minden az agyban dől el. mondják egyesek. hogy is van ez akkor? mert én már semmit sem értek. 
végre el kellene határoznom magamat és végetvetni a kínlódásnak. rossz lenne, hát.. rossz lenne. de ez se jó. 
sokmindent megbántam. nincs erőm tovább gondolkodni. mivel most minden szar új életet kell felépítenem. nem normális ha az ember hangulata másodpercenként változik. nem normális a világ legboldogabb emberének lenni másnap meg a legmeggyötörtebbjének. 
nem 
nor 
má 
lis.
falat húzok fel az agyamban. "don't scratch the wall." nem akarom vakarni. 
álendülés, túllépés? minek nevezzem ezt a kritikus időszakot, ami az életem minden területén jelen van és belülről bontja a várat, mérgezi az elmét és lesben várja mikor omlok össze. ? tehát? 
kiegyensúlyozás. elnézés. kizárás. kizárás. kizárás. burokbanélni. buborék. röhejes.
köd van. nem látok. csak a csend. jól van ez így most. haladok a sodrással.
teljesítek. rámszabták a dolgokat. bilincs. 
hagyjatok.
és lelépni most.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése