2011. április 18., hétfő

powering the future.

nem tudom mi a helyzet velem jelen pillanat. túl sok volt ez a mai nap... meg úgy a hétvége is...
pénteken suli után Mártival elmentünk az itteni szabadidőparkba, amiről állandóan beszélek, és hát jajj... annyira nagyon nagyon szép. hihetelen, hogy itt van tőlem 5 percre, és eddig még nem fedeztem fel... annyira hálás vagyok ennek a helynek... 5 perc séta és olyan mintha nem is Debrecenben lennék. Alig várom már, hogy ott tölthessem a szabadidőmet..
Igen.. a hét ahhoz képest hamar eltelt, de rajtam van egy tonna súly a tanulás miatt, mert rengeteget kell pótolnom. szülészet gyakorlat és szakáp dolgozat nagyon jól sikerült, de a klinikum részét ma kellett volna megírnom, de sajnos temetésre kellett mennem... vagyis nem kellett.. de anyu miatt elmentem, mert.. rossz volt belegondolni is, hogy milyen lenne neki ott egyedül...tehát gondolom holnap szülészet klinikum. szerdán meg minden. kellene írnom diabetológiából és szülészetből egy beadandót, amit még szünet előtt el kellene küldenem. és szerdán belgyógyászatból az emésztőrendszer, amit nem kellene elbaltázni, plusz még sebészet klinikumtól kezdve mindenféle szépség és jóság ami a sebészethez kapcsolódik.. aham.
tehát nagyon várom már a tavaszi szünetet, de még előtte ez a 2 nap elég húzós lesz. azt hiszem legalábbis.
a mai temetés pedig gusztustalan volt. ilyet még sosem láttam. azt sem tudom milyen szertartás lehetett... ami a leggusztustalanabb volt az az, hogy anyuci és Andris bá még csak meg se lettek említve.. valami ilyesmi, hogy: "búcsúznak testvérei: András és Zsuzsa.." de még ennyi se kellett volna csak, hogy testvérei... de semmi. Anyu nagyon kiakadt... rossz volt így látni : (
délután elmentünk mi is a szusz-ba anyuval ketten.. jól esett egy kis séta a tó körül... olyan nyugodt volt minden és olyan szépen sütött a nap. ez kellett a lelkemnek. kár, hogy nem volt nálam a gépem, anyu telefonjával nem lehetett olyan szép képeket csinálni.. de nem baj, majd legközelebb.
a hétvégém.. igen. pénteken miután Mártival felfedeztük a szusz-t, ettünk és jókat beszélgettünk mindenki ment a maga útjára... jött egyből Balázs, mentünk Arizónába, aztán éjfél körül a pt-be. elvileg szerdán költözniük kell. a szombati nap úgy telt, mint egy ideje minden szombat, este koncert, Balázs hangosít én meg elvagyok, de kivételesen most szombaton én voltam a fotós is. Geri nem ért rá. aztán már fáradt voltam.. alig vártam, hogy hazamenjünk. tök jót beszélgettünk Lillával..
Balázzsal is el szerettem volna menni amúgy a szuszba, de sajnos nem volt elég időnk. amitől most tartok az az, hogy itt a tavaszi szünet és ugyebár hamar el fog repülni.. de Balázsnak tanulnia kellene. muszáj lesz, és nem fogom hagyni, hogy elbassza...
ahh...
szétcsúsztam teljesen.
rakj össze.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése