2011. április 27., szerda

szot.

Ma anyuval találtunk pár régi konyhai cuccot, köztük egy két szot-os tányért is. 
egyből beugrott a dallam és a szöveg....
"nyikorgott a SZOT üdülő ágy." : )

hallgassátok sok szeretettel: ( kaukázus - zánka. )

amúgy a szokottnál még stresszesebb vagyok, suli miatt főleg, meg most a munkalehetőség... nem akarom elrontani, dehát teljesen kiment a fejemből a péntek.
megint rámtört a felnőtté válás ténye, az a nyomás ami figyelmeztet, hogy nem vagyok többé gyerek, akinek felhőtlen élete van. magamért vagyok felelős a nap minden percében.
tudom mik a dolgaim, és mégis halogatom őket. mindent az utolsó pillanatban akarok megcsinálni és nyivákolok amikor már szorul a hurok a nyakamon. na ez így nem mehet tovább, sürgősen meg kell változni. muszáj lesz, ha érvényesülni akarok az életben.

...
belegondoltam, hogy pénteken Balázs elballag. hétfő/kedd/szerda érettségi, aztán neki már nyári szünet. én mióta ezt a sulit csinálom 1 hónappal kevesebb szünetem van... ha most összejön a munka... nem lesz szabadidőm, életem, mindent át kell rendeznem. de csak a javamra fog válni... nem igaz?
pénz beszél...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése