2011. április 8., péntek

koncentrikuskör.

kééész végre kész a sablonom. ^^ mostmár meg vagyok vele elégedve. egy nagyon egyszerű szerethető kis szivecskés darabka belőlem, visszatérve a fekete alaphoz, ami hiányzott is már...
: )
remélem nem csak nekem tetszik ennyire, és hogy nem nehéz eligazodni rajta.
: )
- - -
betegnek még mindig beteg vagyok. a többi bajomhoz társult a gyomorfájás is, amit nem igazán értek. tső, mindjárt mennem kell orvoshoz... pff. semmi kedvem nincs, aludni akaroook. : (
nem tudom mi lesz a mai program, mivel subscribe koncertre tuti, hogy nem megyünk. : ( annyira sajnálom. de mivel beteg vagyok nem vettük meg a jegyeket, és már sold out van. hát ez van. úgy látszik semmilyen koncertre nem jutok el mostanában, amire szeretnék.
- - -
elég szomorú vagyok... úgy minden miatt. annyi minden összejött most... ez az idegen kiskutya, aki állandóan visszajött hozzánk és úgy várt haza mint a gazdáját és örült nekem... és körbeugrált mint egy istent... vajon miért pont engem? miért pont hozzánk jött?... vajon most hol kóborol?
másrészt az én drága kiskutyám, Max... valószínüleg az a gyógyíthatatlan immunbetegsége van neki is, mint a néhai apjának, akit el kellett altatni két év szenvedés után... lehet Max-et is célszerű lenne elaltatni, hogy ne kelljen szenvednie... de annyira nehéz... kegyetlenül megvisel... : /
és akkor nem elég ez az egész, meg hogy beteg vagyok, még ott az iskola is. azok az emberek. vagyis inkább férgek. (tisztelet a kivételnek.) a férgek, akik belülről rohasztják az életemet.
mikor fogom őket eltaposni?

----> kaukázus - autósmozi.   <----
(beleszaladtál megint egy koncentrikus körbe.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése