2011. szeptember 23., péntek

andett.

Anett lejött délután és beszélgettünk meg nevettünk egy csomót, mutattam neki új sorozatokat, beszéltünk a fekete könyvről, röhögtünk hülye videókon és popcornt zabáltunk. és tök jó volt.
mondtam neki, hogy este megyek arizónába, ezért nem tudom meddig érek rá, de Timi felhívott és közölte, hogy hát Zoliéknak nem jó mert mennek nyíregyre. mondom ok, én is 2 perccel azelőtt tudtam meg, Balázstól, de tőle is csak úgy, hogy nem tudom mikor megyek arizónába, mert még nem beszéltem velük. erre ő: "hát de ők mennek nyíregyre."
jahogy mennek? akkor ok. örültem, hogy felhívott Timi, mert így legalább tisztáztuk, de ez kicsit mindkettőnknek szarul esett, mert megbeszéltük. legalábbis ezekszerint csak én gondoltam úgy, hogy megbeszéltük. de mindegy...
Timi hazament, de jövőhéten "ütközünk". :D
Szóval mondtam Anettnek, hogy akkor nem megyek arizónába, mert nem, ezért maradt vagy 10-ig. Balázst is felhívtam, hogy nem kell sietnie, mert "csajos este" van. ezért ő is 10 körül jött, pont váltották egymást, de valamiért az anettes részét jobban élveztem, mert Balázs amint befeküdtünk az ágyba és elindítottam a filmet, elaludt. kikapcsoltam hát, tévéztem még egy kicsit aztán én is aludtam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése