2011. szeptember 9., péntek

bloom.

reggel sikerült felkelnem. mennyire fura volt ez a hétköznapi nap, iskolába kell mennem, de Balázstól. megfogalmazhatatlan érzés volt, olyasmi, mint amit akkor érzel ha egy filmet nézel, ami leköt, és közben magadban levonod a rád vonatkozó dolgokat. kívülről láttam magamat, a buszmegállót és az embereket magam körül. a második tizenkettes busszal tudtam menni, és csak 5 percet késtem pszichiátriáról. 
elrepült a nap. a hét.
este 7-kor értem az Expressbe, Szandi születésnapját megünnepelni, ott voltak hárman, és mondták, hogy Zsuzsi is jön nemsokára csak elment a barátjáért, Ferikéért. mi megrendeltük a pizzákat meg a salátákat, hogy mire megjönnek ők is kész legyen.
beszélgettünk, ettünk, felköszöntöttük Szandit, Zsuzsiék elmentek, mert Ferikének mennie kellett a konditerembe (merthogy ő személyi edző) és mi még maradtunk kb 8-ig, aztán mi is haza.
jól  éreztem magam. kellett.
Balázs jött hozzám este. minden rendben van.

Szandi neked pedig mégegyszer boldog születésnapot!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése